18 اکتبر

جراحی زیبایی سینه آقایان

برخی افراد بر این تصور هستند که فقط خانم ها دچار مشکلات سینه میشوند و تمامی جراحی های سینه مختص بانوان است .

باید توجه داشت که ممکن است آقایان نیز مشکلاتی در این ناحیه احساس کنند .

ژنیکوماستی عنوان جراحی زیبایی برای آقایان است و مردانی که از مشکل بزرگی سینه و یا عدم قرینگی آن رنج میبرند کاندید های مناسب برای انجام این عمل زیبایی هستند .

البته در بسیاری از موارد توده های درون سینه به قدری متورم و دردناک میشوند که فرد بیمار را ناچار به عمل سینه مینماید .

همانطور که گفته شد  ژنیکوماستی برای افرادی مناسب است که از بزرگی سینه رنج میبرند ، این جراحی عملا برای آقایان است .

بزرگی سینه در آقایان میتواند بنا به دلایل فراوانی رخ دهد و حالت عدم قرینگی یا بزرگی بیش از اندازه را ایجاد نماید.

با این روند بیمار در موضع مورد نظر احساس درد وتورم شدید دارد و از این بابت رنج میبرد .

پزشک طی جراحی ژنیکوماستی، بافت زیر سینه را تخلیه و چربی های آن را بیرون میکشد .در نتیجه فرد بعد از جراحی احساس بهتری دارد و از درد و تورم ناشی از بزرگی سینه احساس راحتی میکند .داشتن پوست سالم و سفت نتایج عمل جراحی را ایده آل تر میکند و سینه در نهایت زیباتر خواهد شد .جراحی توسط یک جراح با تجربه ،بدون نیاز به بیهوشی و تنها با بی حسی موضعی  انجام میگیرد .البته نوع جراحی با توجه به بافت سینه تغییر میکند ، ممکن است بافت سینه غددی یا  توده های چربی باشد .

جراحی زیبایی سینه آقایان

اضافه وزن یا برهم خوردن تعادل هورمون ها عامل اصلی این عارضه هستند ، کمتر دیده میشود که این امر به صورت مادرزادی در فرد رخ دهد و یا موروثی باشد .

رعایت رژیم غذایی مناسب و همچنین ورزش کردن اصولی و منظم میتواند تا حد بسیاری از بوجود آمدن این اتفاق جلوگیری نماید اما گاهی مشاهده میشود که رشد این توده به قدری سریع است که فرد را از کنترل معمولی خارج میکند .

تورم در ناحیه ی سینه بسیار درناک و خوابیدن و برخورد با دیگران را با مشکل مواجه میکند .

بسیاری از بیمارانی که از این مشکل رنج میبرند تقاضای بهبودی هرچه سریعتر از پزشک را دارند ، خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های کاملا ایمنی برای تخلیه ی چربی های اضافی ارائه شده اند که با توجه به تجربه ی پزشک جراح بسیاری از بیماریهای این چنینی قابل درمان است .

انجام عمل ژنیکوماستی برای مردانی که دچار تورم و درد در سینه ، افزایش سایز سینه در یک طرف، مشاهده ی توده ی دردناک در سینه و بزرگی بیش ازحد سینه ها میشوند لازم است .

برای دریافت مشاوره در رابطه با عمل زیبایی سینه میتوانید با دکتر پرنیا مشورت نمایید .

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما در این زمینه هستیم .

با تشکر مدیریت وبسایت دکترپرنیا

هفده − شانزده =