15 آوریل

جنس پروتز سینه

اگر از اندازه سینه خود ناراضی هستید یا سینه های کوچک و افتاده ای دارید ، برای برطرف کردن مشکلات آن یکی از راهها انجام پروتز سینه است . حال آیا این جراحی عوارض دارد ؟

علت انجام پروتز سینه

• با این عمل جراحی سینه های شما پرتر و بزرگتر می شود
  • بین دو سینه تقارن ایجاد می شود .
  • اعتماد به نفس شما بیشتر می شود .

آیا پروتز در داخل سینه قرار می گیرد ؟

یکی از سوالات شایعی که بسیاری از افراد از دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص جراحی پلاستیک می پرسند اینست که آیا پروتز در داخل سینه قرار می گیرد؟ دکتر در پاسخ می گوید : پروزت در داخل سینه قرار نمی گیرد و با برش کوچک و ایجاد فضا در پشت سینه در زیر عضلات سینه و دنده ها قرار می گیرد و ارتباطی به خود سینه ندارد . در این روش سینه را به جلو می رانند و که این امر سبب پرتر و برجسته تر شدن سینه می شود.

جنس-پروتز-سینه

جنس پروتز سینه

پروتز سینه از جنس ژل طبی سیلکون می باشد و قوام و سفتی آن مشابه سینه طبیعی است .

بهترین مارک پروتز سینه

در ایران مارک منتور امریکا ، پلیتک آلمان و متیوای امریکا در دسترس می باشد .

باورهای اشتباه درباره پروتز سینه

پروتز سینه نیاز به تعویض دارد ؟

با توجه به مارک و جنس هایی که هم اکنون برای پروتز سینه وجود دارد نیاز به تعویض ندارد و مانند پروتزهای قدیمی نیست که بعد از 10 سال نیاز به تعویض داشته باشد . بنابراین بیماران نگران این موضوع نباشند .

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص جراحی پلاستیک شماره 02188879877 تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

آیا پروتز سینه مانع از شیردهی می شود ؟

با توجه به انواع جراحی پروتز سینه که هیچ تیغی به مجاری شیری و پستان نخواهد خورد بنابراین ارتباطی با شیردهی ندارد . بیماران به راحتی می توانند بعد از جراحی شیردهی داشته باشند.

با وجود پروتز در سینه می توان سولاریوم یا برنزه شدن با آفتاب انجام داد؟

ثابت شده است که هر چه شدت نور آفتاب بر پروتز سینه بیشتر باشد احتمال آسیب به آن وجود دارد . توصیه می شود به بیماران که بعد از جراحی به هیچ وجه از سولاریوم و آفتاب برای برنزه کردن استفاده نکنید زیرا باعث عوارض خطیری در آینده می شود .

شدت درد بعد از پروتز سینه

ثابت شده است شدت درد ربطی به نوع عمل جراحی ندارد . چه بسا بیمارانی که جراحی پروتز سینه انجام می دهند و هیچ دردی ندارند و برخی درد دارند . شدت درد تنها به آستانه تحمل درد بیمار دارد . برخی از افراد آستانه درد بالایی دارند و درد کمتری احساس می کنند اما برخی از افراد با عمل جراحی کوچک احساس درد کمی می کنند.

آیا پروتز سینه منجر به سرطان میشود ؟

اینکه پروتز سینه منجر به بدخیمی و سرطان می شود کاملا رد شده است و هیچ ارتباطی بین نوع پروتز و سرطان وجود ندارد .

سه × چهار =