۲۶ مهر

مراقبت های بعد از عمل ژنیکوماستی

مراقبتهای بعد از عمل ژنیکوماستی

معمولا بعد از انجام عمل زیبایی سینه در آقایان ، فرد احساس درد و کوفتگی دارد ، این احساس تا قدر ممکن قابل تحمل است و مشکل زیادی برای آقایان متحمل نمیشود ، البته در صورت نیاز پزشک داروهای لازم را تجویز و درد شمارا کنترل مینماید.

ممکن است تورم ناشی از عمل تا چند روز باقی بماند و شما تغییرات ایجاد شده در بافت سینه را متوجه نشوید ، اما این تورم با رعایت نکات لازم از بین رفته و شما احساس بهتری خواهید داشت .

توصیه میشود تا ۶ هفته گن  مخصوص را استفاده کنید ، استفاده از گن از تکان خوردن و احساس درد در موضع جلوگیری میکند ،همچنین باعث افت تورم در این ناحیه خواهد شد .پوشیدن گن به هیچ عنوان تغییری در پوشش ایجاد نمیکند و مانند لباس زیر کاملا جذب و طبیعی است .

مراقبتهای بعد از عمل ژنیکوماستی

بعد از عمل باید حدود یک تا سه ماه صبر کنید تا بهترین نتایج را از عمل بگیرید .

توجه داشته باشید که بافت سینه بسیار حساس است و بعد از عمل نیاز به مراقبت و تحمل دارد تا بتوانید در نهایت از داشتن سینه ای صاف و زیبا لذت ببرید .

سعی کنید در مدت استراحت از ورزش کردن بپرهیزید ، مخصوصا ورزش هایی که بالاتنه و سرشانه و سینه هارا درگیر میکنند.

این عمل عارضه ای برای بیماران ندارد اما در موارد نادر ممکن است فرد دچار تنگی نفس یا احساس درد کند.

احساس تنگی نفس ، درد قفسه سینه ، یا ضربان قلبی غیرطبیعی علائمی هستند که شما باید در صورت  مشاهده ، فورا به پزشک مراجعه نمایید .توجه داشته باشید که یک پزشک فوق تخصص در این زمینه میتواند نتایج بهتری به شما ارائه دهد .

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم و اماده ی پاسخگویی به شما عزیزان در زمینه های جراحی های زیبایی خواهیم بود.

با تشکر مدیریت سایت دکتر پرنیا

One thought on “مراقبت های بعد از عمل ژنیکوماستی

1. حسین - مرداد ۸, ۱۳۹۵ در ۱۱:۲۱ ب.ظ

دکتر من بدنسازی کار میکنم
    میخوام بدونم بعد عمل تا چه مدت نمیتونم ورزش کنم؟و اینکه اگه مثلا بعد دو هفته ورزش کنم چی میشه؟