انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 پروتز 4 انتخاب سایز مناسب پروتز سینه
مدت زمان مطالعه 4 دقیقه

انتخاب سایز مناسب پروتز سینه

مدت زمان مطالعه 4 دقیقه

انتخاب سایز مناسب برای پروتز سینه بسیار مهم می باشد زیرا نتایج دراز مدت مهمی را خواهد داشت و در فرم سینه های شما تاثیرگذار می باشد.  سایز پروتزی را انتخاب نمایید که علاوه بر ایجاد برجستگی لازم، مشکلی را بعد از جراحی برای شما ایجاد نکند.

انتخاب سایز مناسب برای پروتز سینه

در انتخاب سایز مناسب برای پروتز سینه دو عامل  بسیار تاثیر گذار هستند : 1. اندازه و حجم فعلی سینه 2. پهنای قفسه سینه و قاعده سینه

اندازه و حجم فعلی سینه

برخی از زنان قبل از جراحی پروتز سینه اندازه سینه های بسیار کوچک دارند که در این افراد نمی توان پروتز هایی با سایز بزرگ انتخاب کرد زیرا بافت طبیعی و پوست سینه ها باید پوشش مناسبی را روی پروتز سینه ایجاد نمایند و در مواردی که بافت و پوست  مطلوبی وجود نداشته باشد نمی توان برای حجیم کردن و بزرگ کردن سینه ها از یک حدی پروتز را بزرگ تر انتخاب کرد همان طور که در قسمت قبل گفته شده بود دکتر رفیع پرنیا متخصص جراح پلاستیک در زمان مشاوره در رابطه با انتخاب اندازه مناسب مشاوره های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. برای انتخاب اندازه مناسب پروتز سینه باید انتظارات منطقی داشته باشید و در صورتی که اندازه و حجم فعلی سینه های شما کوچک باشد نباید از جراح خود تقاظای پروتز با سایز بسیار بزرگ داشته باشید زیرا پوست و بافت طبیعی سینه های شما نمی تواند پروتز سینه اندازه بزرگ را پوشش دهد.

پهنای قفسه سینه و قاعده سینه

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب اندازه سینه ها دخیل است اندازه پهنای قفسه سینه و قاعده سینه است. پروتز های فراوانی با برجستگی های متنوع و پهنای سینه مختلفی وجود دارد که با توجه با پهنای قفسه سینه و قاعده سینه می توان اندازه مناسب برای پروتز سینه را انتخاب نماییم.

علاوه بر انتخاب سایز و اندازه مناسب، قرینگی و تناسب سینه ها بعد از جراحی با سایر اجزای بدن در جراحی پروتز سینه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در صورتی که سایر اجزای بدن ریز نقش و لاغر باشد بزرگ کردن و حجیم کردن سینه بیش از حد معمول نمی تواند از نظر زیبایی چندان مقبول باشد در نتیجه در زمان انتخاب سایز مناسب برای پروتز سینه باید توجه نمایید که بعد از انجام این جراحی، فرم سینه ها با سایر اندام های بدن تناسب کافی را داشته باشد.

در آخر

برخی از خانم هایی که خواستار انجام این جراحی هستند می خواهند که کسی متوجه عمل جراحی آن ها نشود و نتیجه عملشان طبیعی باشد که با یک انتخاب درست در اندازه سینه و دریافت مشاوره های لازم از پزشک می توانند خواسته خود را عملی سازند، توصیه می شود در انتخاب یک اندازه مناسب برای جراحی پروتز سینه مشاوره های لازم را از پزشک خود دریافت کرده و به نظر پزشک احترام گذاشته شود و اجازه دهید جراح اندازه مناسبی را بعد از اندازه گرفتن پهنای سینه و ارزیابی پوست سینه برای شما انتخاب نماید.

پهنای سینه و میزان کشش پوست سینه تعیین کننده سایز پروتز می باشد، در افرادی که پهنای سینه کوچکی دارند از پروتز هایی با سایز کوچک استفاده می شود، در این افراد توصیه می شود که انتظارات منطقی داشته باشند و از جراح خود تقاظای پروتز هایی با سایز بزرگ نداشته باشند زیرا در این افراد پوست کشش کافی را ندارد و ممکن است عوارضی بعد از جراحی ایجاد شود که نیاز به جراحی مجدد پروتز سینه باشد . متناسب با هر پهنای سینه پروتزهایی با انوع برجستگی بالا، متوسط و کم وجود دارد که با مشاوره پزشک می توانید یکی از این انواع برجستگی را انتخاب نمایید.

با مشورت با جراح سایز پروتزی را انتخاب نمایید که هماهنگ با پهنای قاعده سینه شما باشد، زیرا اگر پروتز انتخابی پهن تر از پهنای داخلی قاعده سینه باشد باعث کش آمدن پوست می شود، که این امر موجب می شود شما از نتیجه جراحی تان راضی نباشید، پروتز هایی با سایز بزرگ می تواند بدلیل سنگینی وزن بعد از انجام این جراحی باعث افتادگی و آویزانی بافت سینه شما شود. پزشک بعد از ارزیایی های لازم و بررسی بافت سینه شما بهترین سایز مناسب پروتز را برای شما انتخاب می نماید و فرم زیبایی را در سینه های شما ایجاد می کند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 4 =