انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 پروتز 4 بزرگ کردن سینه با روش های موثر و دائمی
مدت زمان مطالعه 3 دقیقه

بزرگ کردن سینه با روش های موثر و دائمی

مدت زمان مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از خانم ها خواستار بزرگ کردن سینه های خود هستند؛ زیرا فرم سینه ها نقش بسیار زیادی در زیبایی و تناسب اندام فرد دارد. دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص جراحی پلاستیک برای بزرگ کردن سینه ها از روش ها و تکنیک های مختلفی استفاده می کنند که برای زیباجویان نتایج بسیار درخشان و رضایت بخشی داشته است. در ادامه این مقاله به معرفی روش های قطعی و موثر برای بزرگ کردن سینه پرداخته ایم. از بین تمام راهکارها و روش هایی که همواره برای بزرگ کردن سینه مطرح شده اند، روش های جراحی از مقبولیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مورد توجه زیباجویان قرار گرفته اند…. افرادی که از ظاهر سینه های خود و فرم آن رضایت کافی ندارند کاندیدای مناسبی برای جراحی های بزرگ کردن سینه هستند و همچنین افرادی که سینه های آن ها رشد کافی نداشته و یا در اثر جراحی سرطان سینه یکی یا هر دو سینه خود را از دست داده اند، می توانند به ظاهر و فرم دلخواه خود دست پیدا کنند.

روش های بزرگ کردن سینه

هنوز زنان زیادی هستند که ترجیح می دهند روش های طبیعی یا کم تهاجمی بزرگ کردن سینه را امتحان کنند. بنابراین در این مقاله، تمام روش‌های شناخته شده برای افزایش سایز سینه را بررسی می‌کنیم و میزان تاثیرگذاری آن‌ها را مشخص می‌کنیم.

بسیاری از خانم ها روش های مختلفی را برای افزایش سایز سینه ها امتحان می کنند بدون اینکه در واقع بفهمند چه چیزی باعث بزرگ شدن و بزرگ شدن سینه ها می شود. عوامل زیادی وجود دارد که اندازه و شکل سینه شما را تعیین می کند. برخلاف سایر اعضای بدن که به اندازه خاصی رشد می کنند و سپس متوقف می شوند، سینه ها در طول زندگی به تغییر شکل و اندازه ادامه می دهند.

بزرگ کردن سینه

پروتز سینه

با استفاده از جراحی پروتز سینه می توان در زمان کمی سینه ها را بزرگ و حجیم کرد. درصورتی که مشکل افتادگی سینه ها بسیار شدید نباشد می توان این افتادگی را با پروتز سینه برطرف کرد. برخی از خانم ها پس از دوران بارداری و شیر دهی سینه های آن ها بدشکل و بد حالت می شود و حالت آویزان پیدا می کند و فرم قبلی خود را از دست می دهد که می توانند با جراحی پروتز سینه این مشکل را برطرف کنند.

در جراحی پروتز سینه از دو نوع پروتز آب نمکی و سیلیکونی برای جایگذاری در بافت سینه ها استفاده می شود که امروز پروتز های آب نمکی بسیار مورد استفاده قرار نمی گیرند. دکتر رفیع پرنیا از برش های مختلفی برای جایگذاری پروتز سینه در بافت سینه استفاده می کنند که یکی از این برش ها برش زیر سینه است که در این برش جراح دید کافی دارد و می تواند به راحتی پروتز را در محل مناسب قرار دهد از انوع دیگر برش ها در جراحی پروتز سینه می توان به برش زیر بغل، برش دور هاله نوک سینه و برش در دور ناف اشاره کرد که از برش دور ناف در موارد خاص استفاده می شود. پروتز پس ایجاد برش لازم یا بروی عضله سینه یا زیر آن قرار داده می شود. برای درافت اطلاعات بیشتر در زمینه پروتز سینه می توانید به مقاله پروتز سینه مراجعه نمایید.

تزریق چربی به سینه

یکی دیگر از روش های بزرگ کردن سینه تزریق چربی به سینه است. تزریق چربی در بافت سینه زمانی استفاده می شود که فرد نمی خواهد سینه های خود را بسیار بزر گ و حجیم کند و حداکثر با تزریق چربی سینه فرد حدود یک سایز بزرگ می شود. برای افزایش سایز سینه با تزریق چربی ممکن است به چند بار تزریق چربی داخل بافت سینه نیاز باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + سه =