انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 پروتز 4 پروتز صورت چیست؟
مدت زمان مطالعه 3 دقیقه

پروتز صورت چیست؟

مدت زمان مطالعه 3 دقیقه

پروتز صورت روش مناسبی می باشد برای افرادی که خواستار افزایش حجم یا برجستگی برخی از نواحی صورت خود می باشند، برخی از نواحی صورت مانند چانه در برخی از افراد عقب تر از حد طبیعی خود قرار دارد که در این افراد با جایگذاری پروتز می توان فرم زیبایی را در چانه ایجاد کرد. در کل نقش اصلی پروتز صورت، حجم دادن به نقاط مختلف صورت بوده، که در نتیجه به صورت فرمی متناسب و جذاب تر ببخشد. در ادامه این مقاله انواع مختلف پروتز های صورت را بررسی خواهیم کرد….

پروتز صورت
پروتز صورت چیست – دکتر رفیع پرنیا

چانه و گونه نواحی از صورت می باشند که بیشتر تحت عمل جراحی با پروتز قرار می گیرند . افرادی که گونه های صافی دارند یا افرادی که چانه های کوچکی دارند کاندیدای مناسبی برای جراحی پروتز گونه و چانه هستند .

جنس پروتز

برای برجسته سازی نواحی مختلفی از صورت پروتز هایی با جنس های مختلف موجود است ، این نوع از پروتز ها بیشتر از جنس سیلیکون می باشند که سازگاری لازم را با بدن دارد . porex و gortex نوع دیگر از پروتز ها می باشد که در جراحی پروتز های صورت مورد استفاده قرار می گیرد .

پروتز گونه

امروزه با توجه به اهمیت زیبایی، جراحی پروتز گونه در میان خانم ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است ، با جایگذاری پروتز در گونه فرم زیبا و برجسته ایجاد می شود . این جراحی، جراحی حساس می باشد که نیاز به دقت و مهارت بالای جراح دارد .

پروتز چانه

در برخی از افراد چانه عقب تر از حد طبیعی خود است که در این حالت باعث شده است، سایر اجزای دیگر صورت مانند لب و بینی جلو تر قرار گیرند، با جراحی پروتز  چانه می توان این مشکل را برطرف کرد.

جراحی پروتز چانه با بی هوشی عمومی انجام می گیرد ، این جراحی را می توان همزمان باسایر جراحی های دیگر مانند جراحی بینی، لیفت صورت یا پروتز گونه انجام داد، برای جایگذاری پروتز برش هایی در داخل دهان داده می شود .

پروتز های چانه در اندازه و سایز های مختلف است که با توجه به وضعیت چانه پزشک نوع خاصی را انتخاب می نماید، پروتز های مورد استفاده در این جراحی حساسیتی را در بدن ایجاد نمی کند و با بدن سازگاری کامل را دارد .

برای رفع مشکل عقب بودن چانه می توان از جراحی دیگری که تهاجمی تر می باشد استفاده ، در این جراحی، جلوکشیدن چانه با بریدن استخوان چانه و فیکس کردن آن صورت می گیرد .

 اقدامات پس از جراحی

بعد از جراحی آنتی بیوتیک و مسکن های خود را بطور منظم مصرف نمایید .

برای مدت 1 هفته بعد از جراحی پروتز چانه رژیم غذایی نرم داشته باشید و تا جایی که ممکن است غذاهای سفت مصرف نکنید .

بعد از جراحی استراحت کافی داشته باشید و فعالیت های سنگین را انجام ندهید .

به منظور جلوگیری از بروز عفونت بهداشت دهان خود را بسیار رعایت نمایید .

راه های ارتباطی

تلفن: 88879877 – 021

تلگرام:drparnia@drparnia

اینستاگرام: drparnia

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 19 =