انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 جراحی زیبایی بدن 4 جراحی شکم 4 انواع جراحی زیبایی شکم
مدت زمان مطالعه 3 دقیقه

انواع جراحی زیبایی شکم

مدت زمان مطالعه 3 دقیقه

بهترین راه برای لاغری شکم چیست ؟ آیا جراحی زیبایی شکم عوارض دارد ؟ انواع جراحی زیبایی شکم چه روش هایی را شامل می شود؟ آیا عمل زیبایی شکم برای همه مناسب است ؟ و سوالات بسیار زیاد دیگری که در مورد جراحی های زیبایی شکم پرسیده می شود. برای آشنایی با انواع جراحی زیبایی شکم و بهترین روش آن، در این مقاله با ما همراه باشید…

آشنایی با انواع جراحی زیبایی شکم

  • لیپوماتیک

یکی از روش های شایع برای لاغری شکم لیپوماتیک می باشد . دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص جراحی پلاستیک از جدیدترین دستگاه به نام پال استفاده می کند که در این روش چربی ها از شکم خارج می شود . این دستگاه به میله ای ظریف مجهز می باشد که به صورت چرخشی ، موازی در بدن حرکت می کند و چربی های موجود در عضلات را شکسته و خارج می کند . قسمتی از چربی این ناحیه ( حدود نیم تا یک سانتیمتر) در عضلات باقی می ماند تا از چروک شدن پوست بعد از جراحی جلوگیری شود . این دستگاه به گونه ایست که زمانی به چربی می رسد حرکت کرده و زمانی که به بافت غیر چربی می رسد متوقف می شود بنابراین امکان آسیب به بافت ها و عصب های اطراف چربی وجود ندارد .

  • لیپوساکشن

این عمل از طریق مایعی مخصوص به داخل شکم در زمان مشخص تزریق می شود سپس با دستگاهی به نام لیپوساکشن چربی ها از بدن خارج می شود . یکی از نگرانی های افراد اینست آمبولی بعد از جراحی است که در مواردی که چربی ها بیشتر از 5 لیتر از بدن خارج شود ایجاد می شود اما در حجم های پایین تر ( 1 تا 2 لیتر ) میزان احتمال آمبولی کمتر است . در این روش ممکن است به بافت های اطراف چربی آسیب برسد .

  • ابدومینوپلاستی

بهترین روش برای لاغری شکم، جراحی ابدومینوپلاستی یا تامی تاک می باشد . با این جراحی نه تنها چربی های شکم خارج می شود بلکه پوستی که در اثر خروج چربی شل شده است کشیده و لیفت می شود . بنابراین بعد از جراحی شما شکمی صاف خواهید داشت.

بهترین جراحی برای زیبایی شکم چیست؟

نقاطی در بدن وجود دارد که چربی های آن کاملا نسبت به رژیم غذایی و انواع ورزش ها مقاوم می باشد که تنها با جراحی از بدن خارج می شود . این جراحی ها برای لاغری و از بین بردن چربی های شکم شامل لیپوماتیک ، لیپوساکشن و جراحی زیبایی شکم می باشد که در ادامه به آن می پردازیم .

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص جراحی پلاستیک شماره 02188879877 تماس بگیرید یا به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید .

عمل جراحی شکم برای لاغری

یکی از جراحی شایع در افراد  بخصوص خانم ها می باشد . زیرا بعد از زایمان و کاهش وزن زیاد دچار شلی و تجمع ناهمگون چربی در ناحیه شکم می شوند . معمولا این چربی و پوست افتاده با ورزش و رژیم های لاغری نیز مقاوم می باشد که بهترین راه برای این افراد عمل ابدومینوپلاستی است  . البته در مواردی که چربی ها و افتادگی پوست زیاد باشد از این روش استفاده می شود و در صورتی که چربی های شکم کم باشد از لیپوساکشن یا لیپوماتیک استفاده می شود .

فیلم جراحی زیبایی شکم

نحوه انجام عمل جراحی شکم برای لاغری

برش در ناحیه شکم و زیر شکم ایجاد می شود. چربی اضافی برداشته می شود. همچنین در این جراحی می توان عضلات شکم را سفت کرد. عضلات شکم در اثر زایمان شل می شوند که بسیاری از افراد متوجه آن نمیشوند. با جراحی زیبایی شکم این عضلات سفت می شود و مقداری از تورم و برآمدگی در این ناحیه برطرف می شود.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 11 میانگین: 2.9]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =