انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 جراحی صورت 4 لاغری صورت با لیپوماتیک
مدت زمان مطالعه 2 دقیقه

لاغری صورت با لیپوماتیک

مدت زمان مطالعه 2 دقیقه

لیپوماتیک یک روش مطمئن برای از بین بردن چربی ها است. با استفاده از این روش جراحان پلاستیک و زیبایی بافت های چربی سفت و حجیم شده را از زیر پوست بیرون کشیده و چاقی های موضعی در بدن و همینطور صورت را از بین می برند.

انباشته شدن چربی ها در تمامی نقاط بدن امکان پذیر است اما ممکن است عضو مشخصی مقدار بیشتری چربی در خود ذخیره نماید .معمولا در خانم ها توده های چربی در پاها و باسن و در آقایان چربی ها در پهلو و شکم ذخیره میشود.

ممکن است تجمع چربی ها در صورت نیز اتفاق بیافتد. داشتن غبغب یک ناراحتی برای افرادی است که زیبایی ظاهری برایشان اهمیت ویژه ای دارد، وجود مقدار زیادی چربی در اطراف چانه و زیر گلو ممکن است گردن شمارا کوتاه و صورتتان را چاق نشان دهد. عموما ورزش و یا رژیم مشخصی برای این قسمت از بدن وجود ندارد که بتواند به صورت کامل چربی هارا از بین ببرد و پوست را به حالت قبل بازگرداند .

لاغری صورت با لیپوماتیک

خوشبختانه به کمک لیپوماتیک میتوان این امر را میسر ساخت و جراح در یک اقدام کوتاه مدت میتواند چربی های این ناحیه از صورت را از بین ببرد .از مزایای لیپوماتیک برای صورت این است که پوست حالت الاستیک خود را حفظ و عمل لیفت همزمان نیز انجام خواهد شد. لیفتینگی که در لیپوماتیک وجود دارد در سایر روش های لاغری موضعی دیده نمیشود .

در واقع پوست وارد مرحله ای میشود که همزمان با تخلیه چربی به مقدار قابل توجهی دچار کشیدگی و سفت شدن خواهد شد.

معمولا با بالارفتن سن پوست ناحیه تحتانی صورت دچار افتادگی و شل شدگی خواهد شد ،نتیجه ی این عارضه میتواند باعث ایجاد غبغب در زیر گلو بشود که باعث میشود چهره ی فرد خسته و سن او بالاتر از آنچه هست به نظر بیاید،با توجه به لیفت قابل توجهی که دستگاه لیپوماتیک دارد میتواند بخش عظیمی از پوست های این ناحیه راسفت و به سمت بالا هدایت نماید. در واقع جوانسازی صورت از این طریق میسر خواهد بود. امروزه لیپوماتیک جایگاه ویژه ای در بین مردم و جراحان زیبایی پیدا کرده است و میتواند بسیاری از مشکلات ناشی از چاقی های موضعی را درمان نماید .

نیازمندیم تا با ارائه ی سوالات و نظرات خود سطح کیفی ارائه ی خدمات را توسعه بخشیده و در جهت حفظ رضایت شما بکوشیم .

اگر سوال و نظری در رابطه با لاغری بازوها با لیپوماتیک دارید به ما اعلام نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

2 دیدگاه ها
  1. سلام صورت من ب اثر دارو کورتون بشدت ورم کرده ایا با لیپوماتیک میتوان درمان کرد یا خیر

    پاسخ
  2. سلام صورت من بخاطر دارو کورتون بسیار ورم کرده ایا متوان صورتن ایپوماتیک کنم

    پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =