انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 عمل بینی 4 بهترین زمان برای جراحی بینی
مدت زمان مطالعه 2 دقیقه

بهترین زمان برای جراحی بینی

مدت زمان مطالعه 2 دقیقه

ممکن است بسیاری از مشکلات بینی در سالهای اولیه زندگی بروز دهند ، معمولا انحرافات و یا شکستگی ها در زمان کودکی تا دوره ی نوجوانی و جوانی همراه فرد خواهد بود . بسیاری از افرادیکه دچار مشکلات بینی هستند انتظار میکشند تا زمان جراحی بینی فرا برسد تا بتوانند به راحتی عمل زیبایی بینی را انجام دهند .

معمولا خانم ها بری رفع مشکلاتت ایجاد شده و عیوب ظاهری بینی  بیشتر از اقایان انتظار بلوغ را میکشند تا بتوانند عمل جراحی را انجام دهند .

ممکن است در این میان از سن مناسب برای جراحی بینی بی اطلاع باشید و این امر منجر به این شود که زودتر و یا دیرتر از زمان مشخص جراحی نمایید ، اگر تصمیم به جراحی بینی دارید باید بدانید که این عمل زیبایی برای خانم های بالای 16 سال مجاز بوده و هیچگونه مشکلی برای آنها به وجود نمی آورد. ممکن است شنیده باشید که سن مناسب جراحی برای افراد 18 سالگی است اما این امر تنها برای آقایان محدود است . بنابراین حد اقل سن مناسب برای جراحی بینی در جوانان 16 سالگی برای خانم ها و 18 سالگی برای آقایان است .

بهترین زمان برای جراحی بینی

در صورتیکه عمل زیبایی بینی در سنین پایین تر صورت بگیرد ممکن است در آینده ی نزدیک که استخوان های صورت رشد خود را تکمیل نموده اند و استخوان فک و پیشانی  بزرگ تر شده و صورت را پهن تر میکند ،در نتیجه بینی عمل شده نسبت به صورت جدید کوچکتر به نظر می آیدو دچار عدم تناسب بین اجزای صورت خواهد شد . بنابراین توصیه میشود که صبر کنید تا استخوان های صورت و بدن به اندازه ی کافی رشد کنند و بعد از تکمیل شدن دوره ی بلوغ اقدام به عمل جراحی بینی بنمایید.

از عوارض جراحی بینی در سنین پایین بشقابی شدن و پهن شدن صورت بعد از جراحی است .

عمل زیبایی بینی در سنین بالا نیز مجاز است ، اما باید بدانید که این عمل برای افراد بالای 60 سال مقدور نیست ، دلیل این امر نیز به ایجاد مشکلات تنفسی و یا اختلالات جراحی برای قلب و عوارض بیهوشی بر میگردد.

در صورتیکه نیاز به مشاوره بیشتری در این زمینه دارید میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

با تشکر مدیریت سایت دکتر پرنیا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

2 دیدگاه ها
  1. سلام من بسري 17 ساله هستم تزریق ژل به بيني ايا محدوديت سني دارد?

    پاسخ
    • سلام . باید صبر کنید هیجده سال تان بشود .

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =