انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 جراحی زیبایی بدن 4 بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران
مدت زمان مطالعه 9 دقیقه

بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران

مدت زمان مطالعه 9 دقیقه

جراحی لیپوماتیک یکی از جراحی های بسیار پرطرفدار در بین عموم مردم است. در صورت اینکه قصد لاغری سریع را دارید، می توانید جراحی لیپوماتیک را بعنوان گزینه ای نتیجه بخش در نظر داشته باشید. جراحی لیپوماتیک یک روش پیکر تراشی و رهایی از چربی های اضافی بدن است که در برابر سایر روش های لاغری مقاوم بوده اند.

از جمله سوالاتی که ذهن عموم افراد را به خود مشغول ساخته، این است که برای انجام جراحی لیپوماتیک چه کاری را باید انجام دهیم ؟ بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران کیست ؟ دکتر خوب لیپوماتیک در کیفیت نتیجه جراحی چقدر نقش دارد؟ و چگونه می توانیم یک جراح مجرب و حاذق را تشخیص داد؟ در این مقاله قصد داریم به این سوالات شما عزیزان بپردازیم. با ما همراه باشید .

عکس لیپوماتیک : قبل و بعد از عمل
عکس لیپوماتیک – قبل و بعد از عمل

لیپوماتیک چگونه است؟

لیپوماتیک یک عمل سرپایی بوده و نیازی به بیهوشی کامل نیست و با بی حسی موضعی نیز قابل انجام است. این موضوع سبب می شود دیگر عوارض ناشی از بیهوشی وجود نداشته باشد. بعد از انجام عمل نیز، معمولا نیازی به بستری شدن نیست و بیمار می تواند به منزل برگردد. مقداری کبودی و التهاب بعد از عمل طبیعی است و در مدت کوتاهی از بین می رود .

برای آشنایی بیشتر می توانید طریقه انجام لیپوماتیک توسط دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص جراح پلاستیک را مشاهده نمایید .

 

انواع لیپوماتیک

جراحی لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های موضعی که با هیچ روش دیگری از بین نرفته اند، انجام می شود. بیشترین محل های تجمع چربی و سفت شدن آن در بدن، شکم و پهلو ها، ران پا و بازو ها هستند. با این حال از آنجایی که وضعیت و فرم بدن افراد بسیار باهم تفاوت دارد، ممکن است نواحی تجمع چربی نیز در اندام آن ها فرق کند. در کل هر محلی می تواند هدف لیپوماتیک قرار بگیرد. البته امکان پذیر بودن تخلیه ی چربی در آن نقطه، بستگی به تایید پزشک دارد.

متداول ترین انواع لیپوماتیک که در حال حاضر انجام می شوند، موارد زیر هستند:

لیپوماتیک شکم

این نوع لیپوماتیک گزینه ی مناسبی است برای کسانی که به دلیل مشکلات گوارشی نمی تواننند رژیم بگیرند یا کسانی که به دلیل بیماری ها یا درد مفاصل نمی توانند با ورزش اقدام به از بین بردن چربی های اضافی شکم خود کنند. لیپوماتیک شکم با رفع چربی های جمع شده در این قسمت، علاوه بر زیباتر کردن آن، مشکلات ناشی از سنگینی و اضافه وزن را نیز بهبود می بخشد. قطعا سنگینی و افتادگی شکم فشار زیادی را بر ستون فقرات و پاها وارد می کند.

لیپوماتیک پهلو

شاید بتوان گفت رایج ترین شکل از چربی های موضعی، چربی های اطراف شکم و پهلو ها است. خیلی از افراد با اینکه اندام نسبتا لاغری دارند، ولی از وجود چربی در پهلو های خود شکایت می کنند. لیپوماتیک پهلو، روشی قطعی و کم خطر برای از بین بردن چربی های پهلو است.

لیپوماتیک بازو

افتادگی و شل بودن بازو ها، عاملی است که زیبایی اندام را کاهش داده و حتی ممکن است باعث شود بیمار اعتماد بنفس خود را برای پوشیدن لباس های دلخواه، از دست بدهد. لیپوماتیک بازو، چربی های اضافی جمع شده در بازو ها را تخلیه کرده و پوست های شل و آویزان شده نیز سفت خواهند شد. 

لیپوماتیک ران 

لیپوماتیک ران روش بسیار مناسبی برای خارج کردن چربی های جمع شده در کناره های داخلی، پشت و جلوی ران ها است که باعث ناموزونی و بد فرم شدن پاها شده اند

مزایای جراحی لیپوماتیک

جراحی لیپوماتیک مزیت های متفاوتی دارد از جمله:

  • تعداد سوراخ های برای ورود کانولا به زیر سطح پوست محدود است و در هر ناحیه بین یک تا سه سوراخ ریز ایجاد می شود .
  • زمان انجام جراحی لیپوماتیک کوتاه است .
  • عوارض آن به نسبت روش های قدیمی تر خیلی کم و ناچیز است .
  • از عوارض خطرناکی که در قدیم سبب لخته شدن خون و یا آمبلی می شود در این جراحی لیپوماتیک به صفر رسیده است .

عوارض جراحی لیپوماتیک

یکی از سوالاتی که ذهن اکثر افراد را به خود درگیر کرده، این است که آیا این جراحی عوارضی دارد ؟

در واقع اگر جراحی لیپوماتیک با سابقه کاری خوب و دستان حرفه ای و مجرب انجام شود می توان گفت خالی از عارضه است اما به طور کلی برخی از عوارض غیرقابل اجتناب و حتمی است مانند: کبودی و یا تورم در ورود و خروج کانولاها و مرحله ای که بعد از عمل انجام می شود را باید ذکر کنیم، این تورم، قرمزی و یا خونریزی موقتی بوده و بعد از گذشت دو تا سه روز برطرف می شود و بیمار می تواند به راحتی فعالیت روزمره خود را انجام دهد .

دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص جراح پلاستیک با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی عارضه ها و جراحی های زیبایی و پلاستیک می پردازد و از بروز عوارض زیاد جلوگیری می کند. برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با شماره 02188879877 تماس بگیرید یا به آدرس کانال اینستاگرام مراجعه کنید .

 

بهترین دکتر لیپوماتیک چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که گفته شد، جراحی لیپوماتیک روشی کم خطر و نتیجه بخش برای لاغری موضعی است. ولی نباید از این موضوع غافل شویم که این عمل اگر توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود،نه تنها نتیجه ی مطلوبی از آن به دست نمی آید، بلکه می تواند مشکلات زیادی را برای زیبایی و حتی سلامتی فرد به وجود آورد.

بنابراین باید بگوییم که مهم ترین ویژگی یک جراح خوب برای لیپوماتیک داشتن مهارت، دانش و تجربه ی کافی در حوزه عمل های زیبایی است. آشنایی با تکنیک ها و مجهز بودن به تکنولوژی های به روز پزشکی، مورد مهمی است که حتما باید قبل از انتخاب جراح خود، به آن ها دقت کنید.

بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران

در شهر های بزرگ و پرجمعیت مانند تهران، پزشکان و مراکز زیبایی متعددی جراحی های لاغری را انجام می دهند. شاید به دلیل همین فراوانی باشد که پیدا کردن یک جراح واقعا خوب و حرفه ای، کمی مشکل است. با این حال چند عامل می توانند برای پیدا کردن بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران، به شما کمک کنند:

  • بررسی مدارک و سوابق علمی و حرفه ای جراح
  • مشاهده نمونه کار های جراح از نزدیک و یا از طریق صفحات مجازی
  • جویا شدن نظر بیماران و مراجعان
  • ویزیت و مشاوره ی حضوری با جراح 

در حال حاضر شما می توانید با جستجوی نام جراحان مختلف در اینترنت، عکس و فیلم نمونه کارهای ایشان را مشاهده کنید؛ این کار باعث می شود تا حد زیادی با سلیقه و نحوه ی عمل های پزشک آشنا شوید. 

پس از اینکه جراح خاصی را در نظر گرفتید باید حتما به صورت حضوری با ایشان مشاوره انجام دهید و درخواست خود را به طور واضح شرح دهید. همچنین اطلاعات لازم درباره سوابق بیماری و دارویی خود را نیز بیان کنید. در این جلسه مشاوره جراح شما را از تمام جزییات مربوط به عمل آگاه کرده و به شما خواهد گفت که درخواست شما قابل انجام است یا خیر. پس از این جلسه شما می توانید تصمیم درستی برای انجام لیپوماتیک توسط بهترین دکتر لیپوماتیک بگیرید.

مراقبت های بعد از جراحی لیپوماتیک

مراقبت های بعد از انجام لیپوماتیک به اندازه ی خود عمل اهمیت دارند که رعایت آنها سرنوشت جراحی را تعیین میکند. گن از لوازم حالت دهنده بدن است که پوشیدن آن به مدت دو ماه به صورت شبانه روزی توصیه مهمی است و بعد از آن بنا به توصیه پزشک و با توجه به ناحیه مورد نظر می توان گن را به مدت چند ساعت در روز باز کرد و مهمترین موضوع، زمان دادن به شکل گرفتن و تجدید شکل آن ناحیه است و در این کار نباید عجله کرد و مدت زمان لازم برای این کار بین سه تا شش ماه می باشد .

 

هزینه جراحی لیپوماتیک

تعیین هزینه های پیکرتراشی معمولا یک فرمول ساده دارد که براساس ناحیه مورد نظر مشخص می شود و معمولا هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو با هم در نظر گرفته می شود و اگر فقط روی شکم کار شود پهلو ها باقی بماند نتیجه خوبی نخواهد داشت و ناحیه بازوها، خارج ران، داخل ران و ناحیه غبغب هر کدام از این نواحی مجزا به شمار می آیند . لذا برای کسب اطلاع از هزینه این جراحی به فوق تخصص جراحی پلاستیک مراجعه نمایید .

متخصص لیپوماتیک در تهران

همراهان عزیزی که به دنبال متخصص لیپوماتیک در تهران و یک جراح خوب لیپوماتیک در تهران هستید حتما در انتخاب جراح به نکات زیر دقت کنید:

  • پزشک باید جراح لیپوماتیک و یا جراح زیبایی باشد.
  • حتما نمونه کارهای پزشک را مشاهده کنید.
  • قبل از انجام لیپوماتیک اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید.
  • در مورد چگونگی عمل جراحی لیپوماتیک ، عوارض لیپوماتیک و…. سوال کنید.
  • پزشک در صورتی که بیمار شرایط لیپوماتیک را نداشته باشد باید به وی اعلام کند.

تفاوت لیپوماتیک با لیپوساکشن 

نکته ای که باید در نظر گرفته شود تفاوت لیپوماتیک با لیپوساکشن است . لیپوساشن به مدت طولانی تری برای تخلیه چربی انجام می شود اما در انجام آن احتمال خطر آمبولی وجود دارد . آمبولی به حالتی گفته می شود که در آن ، تکه های چربی از بدن جدا می شوند و مقداری از آن وارد خون شده و در صورت رسیدن به قلب باعث ایجاد سکته می شود . البته احتمال آن بسیار نادر است . اما در هر صورت لیپوماتیک این خطر را ندارد

ارتباط لیپوماتیک با افتادگی پوست

از جمله مواردی که ذهن افراد را درگیر می کند این است که تصور می کنند بعد از انجام لیپوماتیک ممکن است پوست آن ها دچار افتادگی  شود . اگر پوست سطح جایی که لیپوماتیک انجام می شود مانند سطح شکم ، سطح ران و یا بازو اگر قبل از عمل دچار افتادگی بوده ، نمی توان انتظار داشت این افتادگی جمع شود و باید برای درمان آن از لیفت پوست باید استفاده کرد . در حال کلی زمانی که چربی از بدن خارج می شود ، انجام لیپوماتیک و امواج اولتراستون باعث تحریک فیبرهای کلاژن و سلول های پوست می شود که این امر خود باعث سفت شدگی پوست خواهد شد اما اگر افتادگی زیاد باشد علاوه بر لیپوماتیک باید از لیف نیز استفاده کرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به فوق تخصص جراحی پلاستیک مراجعه نمایید .

مطالب مرتبط با این مقاله:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =