انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 جراحی زیبایی بدن 4 تفاوت لیپوماتیک با ابدومینوپلاستی
مدت زمان مطالعه 3 دقیقه

تفاوت لیپوماتیک با ابدومینوپلاستی

مدت زمان مطالعه 3 دقیقه

شناخت و درک تفاوت های بین لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی، برای تصمیم گیری و تشخیص مناسب ترین روش برای هر فرد، دارای اهمیت است. این سوال برای بسیاری از زیباجویان وجود دارد که چه تفاوتی بین لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی وجود دارد؟ کدام روش برای من مناسب تراست؟ به همین دلیل ما در این مقاله موارد کاربرد و نحوه تاثیر گذاری هر یک از این روش ها را در مقابل روش دیگر، توضیح داده ایم. بدون شک بعد از مطالعه این مطلب آگاهی تازه ای درباره این روش های زیبایی و لاغری شکم در اختیار خواهید داشت.

تفاوت های لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی

لیپوماتیک چه فرقی با ابدومینوپلاستی دارد؟

ابدومینوپلاستی و لیپوماتیک دو روش جراحی زیبایی شکم، با اهداف و شیوه انجام متفاوت هستند. لیپوماتیک یک فرآیند لیپوساکشن، یعنی تخلیه چربی به روش مکش است که به وسیله دستگاه‌های خاص، چربی‌های موضعی را شکسته و تخلیه می‌کند. بنابراین برای کاهش حجم و بهبود تعادل بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، ابدومینوپلاستی یک جراحی بزرگ است که علاوه بر برداشتن چربی‌های اضافی، پوست اضافی را از منطقه شکم برداشت کرده و عضلات را تقویت می‌کند. بنابراین، ابدومینوپلاستی به دنبال بازسازی شکل و ساختار شکم است و در مواردی توصیه می شود هم که پوست اضافی و افتاده و هم چربی‌های موضعی و انباشته شده در ناحیه شکم وجود دارد.

بررسی مهم ترین تفاوت های لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی

لاغری با لیپوماتیک یکی از روش های نوین است که بر مبنای روش ساکشن چربی بوجود آمده است. با ورود لیپوماتیک به دنیای جراحی این امکان به افراد داده شد که علاوه بر بیرون کشیدن چربی های بدن بتوانند همان چربی را در قسمت دیگری از اندام های بدن تزریق نمایند. در واقع لیپوماتیک این امکان را به جراح می دهد که بتواند چربی شکم و پهلو ها را به باسن و یا سینه ها منتقل نماید.

توجه داشته باشید که لیپوماتیک برای افرادی مناسب است که دچار چاقی های موضعی و میزان زیادی چربی شده اند. لیپوماتیک چربی ها را رقیق می کند و بعد از طریق یک لوله ی فلزی نازک آنها از طریق مکش، از بدن خارخ می کند

البته این کار با دقت و اصول بسیار پیشرفته ای انجام می شود که حتما باید توسط جراح حاذق و باتجربه انجام شود. بدون شک عمل های جراحی زیبایی می توانند عوارض خطرناکی داشته باشند و فقط در صورتیکه توسط جراح فوق تخصص پلاستیک انجام شوند، می توان از این عوارض در امان بود.

احتمالا با عنوان جراحی ابدومینوپلاستی آشنا باشید. این جراحی نیز برای کوچک کردن شکم مناسب است. تفاوتی که میان این دو روش وجود دارد تفاوت در عملکرد و افراد مناسب برای این جراحی هستند.

باید توجه داشته باشید که ابدومینوپلاستی برای افرادی مناسب است که شکم آنها دچار افتادگی و شل شدگی شده است و پوست آنها بسیار چروک و آویزان شده است. معمولا لاغر شدن بسیار زیاد و حاملگی های متعدد باعث بروز چنین عارضه ای در شکم می شود.

لیپوماتیک برای افرادی مناسب است که چربی شکم آنها تا میزان مشخصی زیاد باشد،هرچند که لیپوماتیک قدرت لیفت کنندگی بسیار بالایی دارد ولی در صورتی که بیمار دارای شکم بسیار بزرگی باشد پوست کش آمده ی قبل از لاغری او آویزان می شود و نیاز است که با جراحی ابدومینوپلاستی بافت آن اصلاح شود و یک شکم صاف و زیبا داشته باشد .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 8 میانگین: 4.4]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

2 دیدگاه ها
  1. سلام هزینه لیپوماتیک شکم ران وبازو پهلو پشت کمر چقدر میشه ایا درروش لیپوماتیک خطر برگشت چربی در خون رو داریم چه درحین عمل یا بعدارز چندوقت یا چندسال تویک جلسه انجام میدید همراه با بیهوشی میخوام غبغب هم کوچیک کنم من بازو هام اویزون ایا بالیپوماتیک جمع میشه هزینه ابدومینوپلاستی چقدر همه اعضای بدنم روکه نام بردم باهاشکوچیک کنم تویک جلسه

    پاسخ
    • بستگى به قد ووزن وسن وسابقه زايمان دارد واز يك فرد تا فرد ديگر فرق ميكند
      می تونید از طریق راه های ارتباطی تو سایت مشاوره های لازم رو دیافت نمایید

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =