انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 جراحی زیبایی بدن 4 بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران
مدت زمان مطالعه 7 دقیقه

بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران

مدت زمان مطالعه 7 دقیقه

بهترین دکتر پیکرتراشی چه کسی است؟

پیکرتراشی به مجموعه اقدامات جراحی برای برطرف کردن نقص های بدن و داشتن اندامی زیباتر گفته می شود. این اقدامات حتما باید توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی انجام شوند؛ زیرا تنها در اینصورت نتیجه ی ایده آل از آنها به دست آمده و برای بیمار خطر جدی به دنبال ندارند. بهترین دکتر پیکرتراشی بدون شک پزشکی با تحصیلات عالی و مهارت کافی در این حوزه است که می تواند بهترین نتیجه را با کمترین عوارض برای شما رقم بزند.
در این مقاله به توضیح و بررسی ویژگی های یک جراح پیکر تراشی خوب و معرفی بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران پرداخته ایم. لطفا با ما همراه باشید…

03:43
truncate dir-rtl

پیکرتراشی با روش پال

بهترین دکتر پیکرتراشی

افرادی که درخواست تناسب اندام دارند، به دنبال یافتن بهترین ها در این زمینه هستند تا نتیجه دلخواه را کسب نمایند. برای دست یابی به این نتیجه ایده آل، در ابتدا باید شاخص توده بدنی مناسبی داشته باشید. از این رو افرادی که چربی زیادی دارند بهتر است به جای پیکرتراشی از ابدومینوپلاستی یا جراحی شکم استفاده نمایند. خیلی ها فکر می کنند نتیجه عمل های زیبایی، شانسی است و اگرچه برای تعداد اندکی نتیجه ای زیبا و بدون دردسر دارد، اما برای اکثریت کسانی که عمل زیبایی میکنند، نتیجه ی منفی و بسیاری از مشکلات بعد از عمل را به دنبال دارد. چیزی که در این میان تفاوت ایجاد می کند، به هیچ عنوان شانس نیست! بلکه در وهله اول تاثیر کار جراح و بعد از آن، رعایت مراقبت های لازم توسط خود بیمار است. بهترین دکتری که می توانید برای پیکرتراشی انتخاب کنید، باید کسی باشد که صادقانه شما را در جریان میزان اثربخشی، خطرات و عوارض جراحی قرار دهد.

برای اینکه بتوانید قدم به قدم با پزشک خود پیش روید و در هر مورد به او اطمینان کامل داشته باشید، توصیه می شود که حتما به جراح فوق تخصص پلاستیک مراجعه کنید. یک فوق تخصص جراحی پلاستیک، سالهای بیشتری را صرف تحصیل و کسب تجربه در زمینه جراحی های زیبایی کرده است و بدون شک جراحی شما را با کیفیت فوق العاده ای به انجام خواهد رساند.

ویژگی های بهترین دکتر پیکرتراشی

مهم ترین و اصلی ترین نکته در وهله اول مدرک پزشکی و تخصصی جراح است و باید به این نکته توجه داشته باشید که پزشکان عمومی اصلا گزینه مناسبی برای انجام این عمل نیستند و بهترین گزینه فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی می باشد. بعد از آن، مهم ترین ویژگی های یک جراح خوب، تجربه، دقت بالا، مهارت و البته سلیقه و نگاه زیبا شناسانه جراح است.

مهارت هایی که باید بهترین دکتر پیکر تراشی داشته باشد

بهترین جراح پیکر تراشی باید قبل از عمل جراحی بیمار را از عوارض این عمل و همچنین مراقبت های قبل و بعد پیکر تراشی آگاه سازد. همچنین بررسی های  لازم در مورد سلامت جسمی فرد متقاضی انجام دهد. بنابراین باید با تمام روش های این عمل آشنایی کامل داشته و آگاهی لازم را در باره نحوه استفاده صحیح از دستگاه لیپوماتیک را داشته باشد. در غیر اینصورت ممکن است عوارض متعدد و حتی پرخطری برای بیمار پدید آید. عوارض معمولی و طبیعی بعد از پیکرتراشی نیز پس از گذشت چند روز بهبود یافته و برطرف می شوند. با این حال اگر بسیار شدید باشند یا دیر بهبود پیدا کنند، ممکن است به دلیل انتخاب نادرست پزشک و عدم رعایت نکات بعد از جراحی باشد. این عمل هم مانند هر عمل زیبایی دیگر اگر توسط بهترین دکتر پیکرتراشی و جراح پلاستیک انجام شود قطعا عوارضی به همراه نخواهد داشت .

از شایع ترین عوارض موقت پیکرتراشی می توان زیر اشاره کرد :

1.افتادگی پوست

2. خون مردگی و کبودی

3. عفونت محل برش

مختصری درباره جراحی پیکر تراشی

سالانه افراد زیادی دچار اضافه وزن می شوند و این مشکل، زندگیشان را تحت تاثیر قرار می دهد. شاید شما نیز در گوشه و کنار با افرادی مواجه شده باشید که از رژیم غذایی و ورزش های نامنظم خسته شده و به دنبال راه حل کاربردی تر باشند. برای زیبایی و تناسب اندام، روش های مختلفی وجود دارد؛ که بعضی از آن ها غیر جراحی و بعضی دیگر، روش های جراحی هستند. اساسا، پیکرتراشی در بر دارنده روش های جراحی لاغری است. شاید تصور خیلی از افراد این است که جراحی پیکر تراشی برای افراد چاق است! اما لازم است بدانید که اتفاقا افراد چاق و کسانی که دارای اضافه وزن شدید هستند، نمی توانند کاندید مناسب جراحی پیکرتراشی باشند.

پیکرتراشی برای لاغری نیست. برای برطرف کردن چاقی ها و چربی های موضعی است که باعث برهم زدن زیبایی و تناسب کلی اندام شده اند.

عوامل مختلف مانند ورزش نکردن ، پرخوری و خوردن غذاهای چرب، خیلی زود باعث افزایش چربی در بدن می شود. پیکر تراشی یک روش کارآمد برای از بین بردن چربی های اضافه است.

معرفی بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران

دکتر رفیع پرنیا با داشتن مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک در ابتدا جلسه ای برای مشاوره برگزار می نمایند تا وضعیت بیمار به طور کامل بررسی شود و با در نظر گرفتن شاخص توده بندی فرد، بهترین روش درمانی را توصیه خواهند کرد. گاهی لازم است برای کسب نتیجه بهتر، از دو روش پیکرتراشی به طور همزمان استفاده شود که لازم است در این خصوص با پزشک خود مشورت نمایید.

روش های انجام پیکرتراشی

پیکر تراشی به دو روش تهاجمی و کم تهاجمی انجام می شود.

روش های مختلف پیکر تراشی، قطعا نحوه انجام، اثر بخشی و دوام متفاوتی دارند. انتخاب روش مناسب برای هر فرد، بستگی به درخواست و انتظار او و شرایط فعلی اندام و سلامت جسمانی او دارد. بنابراین، یک جراح پلاستیک خوب با در نظر گرفتن شرایط جسمی بیمار و معاینه چربی ها، راه مناسب را پیشنهاد خواهد کرد.

برای آشنایی بیشتر می توانید فیلم انجام پیکرتراشی توسط دکتر رفیع پرنیا را مشاهده نمایید .

بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران
جراحی پیکرتراشی در تهران – دکتر رفیع پرنیا

انواع پیکرتراشی

  • لیپوماتیک
  • لیپولیزر
  • لیپوست
  • لیپوساکشن
  • اولتراسونیک
  • لیپوماتیک با پال
  • پیکر تراشی با ویزرلیپو

پیکرتراشی با لیپوماتیک

لیپوماتیک به خاطر احتمال کمتر بروز آمبولی نسبت به دیگر روش های ساکشن برتری بیشتری دارد. لیپوماتیک شکم و پهلو از روش های لاغری برای از بین بردن چربی های این قسمت است . این روش محبوبیت بیشتری در بین مراجعه کنندگان دارد و معمولا چربی های استخراج شده برای حجم دهی قسمت های دیگر مانند تزریق چربی به باسن و سینه استفاده می شود .

عمل پیکرتراشی برای کدام نقاط بدن به کار می رود ؟

پیکرتراشی برای تمامی اندام بدن استفاده می شود اما عموما برای بازو، شکم و پهلو پرکاربرد تر است . استفاده از گن ضروری است و باید با مشورت جراح پلاستیک تا بازه زمانی مشخص استفاده شود . پیکرتراشی برای کاهش وزن مناسب نیست و برای تناسب اندام به کار می روند . افرادی که اضافه وزن زیاد دارند باید در ابتدا با هماهنگی پزشک وزن خود را کاهش دهند و آنگاه برای پیکرتراشی و تناسب اندام اقدام نمایند .

این عمل برای هر نقطه ای از بدن که دچار چربی انباشته است به کار می رود این عمل باعث می شود که تمام بدن فرم ایده آل خود را پیدا کند این نواحی شامل :

1.پیکر تراشی بازو

2. . پیکر تراشی ران

3. پیکر تراشی شکم و پهلو

بهترین جراح پیکرتراشی در تهران
بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران

هزینه پیکرتراشی

پیکرتراشی با توجه به روشی که برای بیمار انتخاب می شود متفاوت است به طوری که پیکرتراشی با لیپوماتیک با پیکرتراشی با لیپوساکشن فرق دارد . در جلسه مشاوره حتما از روشی که پزشک انتخاب کرده جویا شوید تا هزینه عمل شما مشخص گردد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 2.2]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

4 دیدگاه ها
  1. سلام من 125کیلو وزنم برای پیکر تراش وزنم پاین بیارم وهزینه پیکر تراشی چقدر هست

    پاسخ
    • سلام وزنتون برای پیکرتراشی خیلی بالاست باید تا ۹۰ بیاد بعد عمل شین
      برای اطلاع از هزینه پیکرتراشی با شماره09122951847

      پاسخ
  2. سلام. من 172 سانتیمتر و 85 کیلو وزن و 36 سال سن دارم. هزینه لیپوماتیک شکم و پیلهو سینه چقدر میشود؟

    پاسخ
    • سلام لطفا با شماره 09122951847 تماس بگیرید

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =