انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 پروتز 4 هزینه جراحی پروتز باسن
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه

هزینه جراحی پروتز باسن

مدت زمان مطالعه 6 دقیقه

یکی از رایج ترین سوالاتی که دریافت می کنیم این است که هزینه پروتز باسن چقدر است؟ در این مقاله به بررسی هزینه‌ پروتز باسن در تهران می‌پردازیم.

ممکن است بحث هزینه پروتز باسن در این رابطه بسیار متفاوت باشد و ارائه ی خدماتی که در این جراحی به بیمار داده می شود بسیار مطلوب و مناسب باشد، اما باید توجه داشته باشید که پیش از اینکه در رابطه با قیمت این جراحی کنار بیایید یک جراح خوب و متبحر انتخاب کنید .

انتخاب جراح نقش به سزایی در نتیجه ی عمل شما دارد ، با توجه به این نکته می توانید یک جراح خوب و با تجربه برای این عمل انتخاب کنید و در رابطه با هزینه های جراحی با وی کنار بیایید .

هزینه پروتز باسن چگونه محاسبه میشود؟

جراحی پروتز باسن جدا از بحث دستمزد جراح شامل موارد دیگری مانند نوع پروتز و هزینه ی آن و هزینه ی لازم برای بیمارستان یا کلینیکی که در آن قرار است جراحی را انجام دهید . همچنین هزینه ی کلینیک با توجه به تجهیزات و امکانات آن بررسی می شود.

حجیم کردن باسن با استفاده از پروتز :
پروتز باسن را معمولا از جنس سیلیکون استفاده می کنند این پروتزهای باسن معمولا محکم تر می باشند ، دکتر پرنیا فوق تخصص پلاستیک و زیبایی برای پروتز باسن معمولا از جنس پروتز باسن سیلیکون استفاده می کنند .

در پروتز باسن خطی به طول 5 سانتی متر را در میان دو باسن ایجاد کرده سپس پروتز باسن را با تکنیک خاصی قرار می دهند .

پروتز باسن در اشخاص علاوه بر ایجاد کردن خوش فرم زیباتر باسن ، سبب بالا رفتن اعتماد به نفس می شود ، لازم به ذکر است اکثر اشخاص پس از پروتز باسن احساس رضایتمندی بسیار بالایی را دارند ، دکتر پرنیا فوق تخصص پلاستیک و جراحی زیبایی برای انجام پروتز باسن روش های مختلفی را انجام می دهند .

تزریق چربی در باسن

بیشتر بخوانید=> راز داشتن باسن زیبا

پروتز باسن چه فوایدی دارد

یکی از سوالات متداولی که از دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص پلاستیک و زیبایی پرسیده می شود این می باشد مزیت پروتز باسن چیست ؟

  • ایجاد باسن جذاب تر
  • کمتر خجالت کشیدن اشخاص در اثر مشکلات ظاهری باسن
  • افزایش اعتماد بنفس در شخص
  • بهبود ویژگی ظاهری باسن
  • ایجاد توازن در باسن

روش انجام عمل پروتز باسن

انجام عمل پروتز باسن تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی انجام می شود. در این جراحی برشی به طول5 تا 8 سانتیمتر در خط وسط روی ناحیه ساکروم ایجاد می شود. این برش 4 سانتی متر با مقعد فاصله دارد. در این جراحی، پروتز بین عضله مدیوس و گلوتئوس ماگزیموس گذاشته می شود. بعد از گذاشتن پروتز فاشیا (به پرده های بافتی میگویند که اطراف عضلات، عروق و اعصاب را فرا گرفته اند.) در دوطرف و به طور کامل و جداگانه بسته می شود. به علت احتمال تجمع مايع غيرخونى و غير چرکى ، جهت تخلیه این ترشحات در هر طرف درن گذاشته می شود و بعد از کاهش ترشحات توسط پزشک آن را خارج نموده. باید توجه کرد که پروتز در بالای محل نشستن گذاشته شود به صورتی که بیمار هیچ گاه روی آن نشیند.

هزینه پروتز باسن

بعد از عمل بیمار باید دقیقا به توصیه های پزشک مربوطه عمل کرده و برای بهبودی بهتر مراقبت های بعد از پروتز باسن را رعایت کند.

هزینه پروتز باسن چقدر است؟

عوامل زیادی بر هزینه پروتز باسن، مانند موقعیت جغرافیایی، امکانات جراحی، بیهوشی و دستمزد جراح تأثیر می‌گذارند. در اینجا عواملی که بیشترین تأثیر را بر هزینه پروتز باسن دارند آورده شده است:

انواع روش بزرگ کردن باسن

دو روش اصلی برای افزایش شکل و حجم باسن وجود دارد. رویه مورد نیاز شما بر قیمت گذاری تأثیر می گذارد.

1. انتقال چربی (معروف به “لیفت باسن “)

این روش اغلب به نام “بالا کشیدن باسن ” نامیده می شود، این روش از پیوند چربی برای کمک به کانتور کردن بدن و همچنین افزایش حجم به عقب استفاده می کند. چربی با دقت از نواحی مانند پشت، شکم یا باسن برداشت می شود. پس از خالص شدن چربی، به آرامی به باسن تزریق می شود.

بسیاری از بیماران انتقال چربی را ترجیح می دهند زیرا این روش باعث افزایش حجم پشت و در عین حال لاغری کمر و باسن می شود که نتایج چشمگیرتر از پروتز  باسن هستند. 

عوامل قیمت گذاری انتقال چربی

اگر تصمیم به تغییر شکل باسن خود از طریق انتقال چربی دارید، مقدار کانتورینگ باسن مورد نیاز  بر هزینه تاثیر خواهد گذاشت.

زنی را تصور کنید که 70 کیلوگرم وزن دارد در مقابل زنی که 100 کیلو  وزن دارد، نه تنها ترکیب بدن آنها بسیار متفاوت خواهد بود، بلکه اهداف شکل بدن آنها نیز ممکن است بسیار متفاوت باشد. از آنجایی که روش جراحی هر کدام به طور چشمگیری متفاوت خواهد بود، هزینه نیز متفاوت خواهد بود.

درمان های تکمیلی نیز باید در نظر گرفته شود.  در برخی موارد، برای دستیابی به اهداف بیمار، انتقال چربی با لیفت باسن، لیپوساکشن یا هر دو ترکیب می شود. بنابراین قیمت گذاری به طور اجتناب ناپذیری از فردی به فرد دیگر بر اساس نیازهای فردی متفاوت خواهد بود.

2. کاشت باسن

پروتز ها ها جایگزین بسیار خوبی برای انتقال چربی هستند، به خصوص اگر چربی اضافی کافی ندارید. در حالی که پروتز به اندازه انتقال چربی طبیعی نیست ، اما می‌تواند تاثیر چشمگیری بر شکل و ظاهر باسن داشته باشد و در عین حال طبیعی باشد.

عوامل قیمت گذاری هزینه پروتز باسن

هزینه پروتز باسن معمولاً کمتر است زیرا این روش بیشتر از انتقال چربی ایزوله است که نیاز به برداشت چربی از سایر نواحی بدن دارد. تفاوت اصلی هزینه بین پروتزهای باسن، نوع پروتز است و اینکه آیا برای رسیدن به اهداف خود به روش های اضافی نیاز دارید یا خیر.

بیشتر بخوانید=> بهترین کاندید جراحی باسن

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 18 میانگین: 2.7]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

7 دیدگاه ها
  1. سلام جناب دکتر پرنیا . وقت بخیر و خسته نباشید

    بنده جوانی هستم ۲۸ساله که مدت هاست از بزرگ‌بودن باسن رنج میبرم در واقع بشدت روی زندگیم تاثیر گذاشته

    میخواستم بدونم این عمل های زیبایی و از بین بردن چربی های باسن و آب کردن آنها فقط مخصوص خانم هاست یا آقایون هم می توانند ازین روشها استفاده کنند

    اگرکه آقایون هم بتوانند با استفاده ازین روش چربی باسن را از بین ببرند در صورت صلاحدید بنده را راهنمایی بفرمایید شرایط را برای بنده شرح بدید تا با راهنمایی های شما بتونم به اندام دلخواهم برسم

    با تشکر از شما

    پاسخ
    • سلام، اقايون هم ميتوانند با ليپوماتيك چربى باسن را بردارند هزينه ونحوه كار بعد از معاينه مشخص ميشه

      پاسخ
  2. سلام دکتر پروتز باسن باعث عفونت میشه؟ و اینکه پروتز باسن باعث پهن شدن هم میشه یا فقط برجسته میکنه
    سوال دیگم اینه ک من پروتز سینه هم دارم اگر پروتز باسنم انجام بدم دو سه هفته ای که قراره رو شکم بخوابم برای پروتز سینم مشکل پیش نمیاد؟ یه سال هست پروتز سینه گذاشتم ممنون

    پاسخ
    • سلام پروتز باسن بستگى به انتخاب پروتز وكار گذاشتن ان دارد ولى بيشتر بر جسته ميكنه
      بهد از يك سال رو سينه ميتونن بخوابن

      پاسخ
  3. سلام میخاستم بدونم پروتز سینه که میگن بعد بیست سال کهنه میشه و باید عوض کرد پروتز باسن هم اینطوریه یا دایمی یه ؟

    پاسخ
  4. احتمال افتادن(خفیف ) پروتز باسن بعداز چند ماه وجود دارد؟یا این مسئله به سایز پروتز بستگی دارد؟تشکر

    پاسخ
  5. سلامآقای دکتر ببخشید من شنیدم که پروتز باسن باید جایی قرار بگیره که بیمار هیچوقت روی اون نشینه آیا درسته؟
    اگر درسته برای چی نباید روش نشست ؟
    من قسمت کناری باسنم یعنی لگنم کوچیکه میخواستم با پروتز باسن از نمای روبرو قسمت لگنم هم اندازه با سرشونه هام باشه و میخواستم پروتز کمی پایین تر قرار بگیره که بدنمو کشیده تر نشون بده
    والان نمیدونم میتونم اینکارو بکنم یانه ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − چهار =