انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 جراحی زیبایی بدن 4 لاغری با دستگاه پال
مدت زمان مطالعه 6 دقیقه

لاغری با دستگاه پال

مدت زمان مطالعه 6 دقیقه

لاغری با دستگاه پال یک روش لیپوساکشن است که سلول‌های چربی سطحی و حتی عمیقی را که رژیم غذایی و ورزش به تنهایی قادر به رفع آنها نیستند، از بین می‌ برد. لیپوساکشن با دستگاه پال باعث حذف کامل سلول های چربی می شود. نحوه ی کار این دستگاه به شکلی است که با تولید ارتعاش در بین بافت های چربی، روند خورد کردن و تخلیه چربی ها را آسان تر نموده و در نتیجه باعث می شود که عمل پیکرتراشی سریع تر انجام شود. در واقع عملکرد دستگاه پال برای ساکشن و تخلیه چربی، وجه تمایز آن نسبت به لیپوساکشن سنتی است. در ادامه این مقاله به طور کامل با نحوه لاغری با دستگاه پال، مزایا، عوارض و موارد استفاده آن آشنا خواهید شد.

با توجه به افزایش گرایش عموم به زیبایی و داشتن فرم زیبا، امروزه شاهد آن هستیم که انجام روش های لاغری به روش های مختلف، مخاطبان بسیاری پیدا کرده است؛ اما آنچه مهم است انجام این اقدام با ایمن ترین روش و توسط جراح ماهر و باتجربه است…در پایان می توانید برای دریافت مشاوره از بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران، دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی نوبت مشاوره حضوری دریافت نمایید.

لاغری با دستگاه پال - لیپوماتیک شکم و پهلو با دستگاه پال

دستگاه پال چگونه کار می کند؟

PAL از یک میله برقی استفاده می کند که با حرکت و نوسان به جهت های مختلف، بافت چربی اضافی را برای تخلیه راحت تر، تجزیه می کند. چربی ها بعد از نرم و رقیق شدن از بدن ساکشن می شوند. لاغری با دستگاه پال یکی از روش هایی است که امکان دست یابی به بهترین نتایج در مورد پیکرتراشی و بادی کانتوریگ را در اختیار جراحان پلاستیک و زیبایی و زیباجویان قرار داده است.

دستگاه پال دارای لوله های ظریف به نام کانولا است که قطر بسیار کمی دارند. کانولا ارتعاشاتی با فرکانس بالا را در بین بافت های چربی و زیر پوست منتشر میکند که این امواج باعث تجزیه و روان شدن چربی های سفت شده می شود. کانول ارتعاشی، بسیار آرام و بدون جراحت و آسیب به رگهای خونی و رشته های عصبی؛ از میان بافت ها سر می خورد و به آرامی اتصال و پیوند چربی ها از بافت های اطراف را جدا می کند.بعد از این اتفاق، چربی هایی که حالا رقیق شده و کاملا از بافت ها و اعضای داخلی جدا شده اند، از طریق مکش دستگاه یا ساکشن، از بدن خارج می شوند.

از دستگاه پال برای چه قسمت هایی می توان استفاده کرد؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد در صورت رعایت رژیم غذایی و انجام ورزش، باز چربی موضعی داشته باشید. این چربی ها ممکن است به مرور زمان ایجاد شوند و یا به صورت ارثی در بدن شما وجود داشته باشند. اما راه حل هایی برای پیکرتراشی آن وجود دارد که با پیشرفت تکنولوژی هر روزه روش های جدیدی به آن اضافه می شود . لیپوماتیک و لیپوساکشن از جمله مواردی است که توانسته در حوزه پیکرتراشی با موفقیت ظاهر شود.

لیپوماتیک با دستگاه PAL یک روش بسیار موثر لیپوساکشن برای حذف دائمی چربی های سرسخت از بیشتر نواحی بدن است. داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم همیشه باید به عنوان پایه یک سبک زندگی سالم در نظر گرفته شود، اما در برخی موارد ممکن است مناطق دارای چربی اضافه، پایدار باقی بمانند.

اگرچه مناطقی که به دلیل تجمع چربی دچار چاقی و برجستگی بیش از اندازه شده اند، ممکن است با رژیم یا ورزش کوچک تر شوند، اما صرفا با انجام این اقدامات، به طور کامل از بین نخواهند رفت. پیکرتراشی، کاری بیشتر از لاغری انجام می دهد؛ در واقع کوچک کردن و حذف چربی ها بخشی از آن است. ایجاد فرم جدید و ایده آل در بدن و رعایت ظرافت ها و اصول زیبایی در اندام، بخش اساسی و مهم پیکرتراشی است؛ که بخش تخلیه ی چربی های اضافی، توسط دستگاه پال با کیفیت بیشتر و عوارض کمتر انجام می شود.

از دستگاه پال می توان برای تخلیه چربی موجود در نواحی خاصی از بدن مانند چربی سینه، بازوها، باسن، زانوها، ساق پا و غبغب استفاده کرد.

نحوه انجام لیپوساکشن با دستگاه پال

در این روش که با استفاده از دستگاه پال انجام می شود روش چربی زدایی توسط یک کانول صورت می گیرد. به طوری که با عقب و جلو رفتن کانول در کانال چربی ها، چربی اضافه خارج می شود. به خاطر حساس بودن این روش، انجام آن به تخصص و دانش خاصی نیاز دارد که حتما باید توسط فوق تخصص جراح پلاستیک انجام شود.

استفاده از دستگاه پال مشکلاتی که در زدودن چربی ها وجود دارد را حل نموده است و این کار دقیق تر و بهتر صورت می گیرد و این به خاطر لرزشی است که دستگاه ایجاد می کند و باعث شکسته شدن چربی ها می شود. معمولا در روش های دیگر نمی توان به طور کامل چربی های اضافه را خارج کرد.

روش انجام این روش تخلیه چربی و پیکرتراشی باعث می شود متخصص بتواند در زمان کوتاه مقدار چربی بیشتری از بدن خارج کند.

برای آشنایی بیشتر با طریقه انجام لاغری با دستگاه پال می توانید ویدئو زیر را مشاهده نمایید این روش توسط دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص جراح پلاستیک صورت گرفته است:

03:16
truncate dir-rtl

مزایای لیپوماتیک با دستگاه پال

مزایای استفاده از دستگاه پال

استفاده از این روش شامل مزایای بسیاری است که در ادامه به بخشی از آن  می پردازیم .

  • در این روش حدود 30 درصد چربی بیشتر از روش های دیگر از بدن خارج می شود.
  • نسبت به روش های دیگر عوارض بسیار کمی دارد.
  • در زمان کم می توان چربی قابل توجهی از بدن خارج کرد.
  • دقت انجام در این روش بسیار بالا است.
  • این روش باعث می شود بخش هایی از بدن که در لیپوساکشن به سختی قابل انجام است با سهولت بیشتری انجام شود.

دوران نقاهت بعد از لاغری با دستگاه پال

روند بهبودی و دوران نقاهت پس از لیپوساکشن با دستگاه پال، معمولاً آسان و سریع تر از دوران نقاهت پس از لیپوساکشن به روش سنتی، طی خواهد شد. همچنین بیمار کبودی، درد و التهاب کمتری را تجربه میکند.برای حفظ فرم و شکل جدید ایجاد شده در بدن، لازم است مدتی از گن های مخصوص استفاده شود. مقداری درد و التهاب پس از جراحی پیکرتراشی با دستگاه پال، طبیعی بوده که با داروهای مسکن و ضد التهاب به آسانی قابل کنترل است. اکثر بیماران در عرض یک هفته می توانند به فعالیت های سبک بازگردند. در دوران نقاهت هر مشکلی که داشته باشید، باید با جراح خود مطرح کنید تا به بهترین روش مدیریت و برطرف شود.

بهترین روش لاغری و پیکرتراشی

شاید با مطالعه مزایای لاغری با دستگاه PAL بسیاری از افراد تمایل داشته باشند، این روش لاغری را انتخاب کنند. اما انتخاب روش لاغری تا حدی به انتخاب افراد است و سایر عوامل نیز در انتخاب بهترین روش لاغری برای هر فرد موثر است.

جراحی لاغری تنها بر اساس BMI انتخاب نمی شود و این عمل به فاکتورهای دیگری مانند بیماری های زمینه ای، نوع تغذیه و… بستگی دارد. برای مثال کسی که رفلاکس معده دارد، نمی تواند جراحی اسلیو انجام دهد، یا کسی که در خانواده خود سابقه سرطان معده دارند، جراحی بای پس نباید انجام دهند.

کلام آخر

بهره گیری از دستگاه پال می تواند یک انتخاب موثر برای لاغری و تناسب اندام باشد. اما توجه شود که تخصص و دانش پزشک نیز در نتیجه می تواند تاثیر گذار باشد پس توصیه می شود در انتخاب جراح خود نهایت دقت را به خرج دهید و از تجربیات کسانی که عمل پیکرتراشی را انجام داده اند، کمک بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 38 میانگین: 3.2]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

2 دیدگاه ها
  1. میشه ازتون خواهش کنم حداقل و حداکثر قیمت رو بگین ، میدونم بستگی به اندازه چربی که از بدن خارج میشه قیمت متفاوته ولی حداقل و حداکثرش رو بگین ، چون من شهرستانم حداقل حدود قیمت رو بدونم بعد بیام خدمتتون

    پاسخ
    • سلام لطفا با مطب تماس بگیرید

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دوازده =