انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 جراحی زیبایی بدن 4 بهترین جراح لیفت سینه
مدت زمان مطالعه 7 دقیقه

بهترین جراح لیفت سینه

مدت زمان مطالعه 7 دقیقه

بهترین جراح لیفت سینه

لیفت سینه یا ماستوپکسی ! آیا تا به حال در اینباره چیزی شنیده اید ؟

آیا می دانید در چه مواقعه ای نیاز به انجام این جراحی می شود ؟

آیا می دانید بهترین جراح برای آن کدام است و چگونه می توانید دکتر مناسب را بیابید ؟

با همراه باشید تا در اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید .

لیفت سینه

جراحی لیفت سینه به نوعی برداشتن پوست اضافه سینه محسوب می شود که جراحی حساسی بوده و باید توسط بهترین جراح لیفت سینه انجام شود . این جراحی بیشتر در بین افرادی که پا به سن گذاشته اند و از افتادگی سینه خود شکایت دارند مرسوم است . حساسیت این جراحی باعث شده افراد برای انجام آن به دنبال بهترین ها باشند . این موضوع سبب شده ما در این بخش به توضیح بیشتر آن بپردازیم .

جراح-پلاستیک-خوب-در-جردن

عوامل افتادگی سینه

همانطور که ذکر گردید افتادگی سینه به عوامل مختلفی مرتبط است مانند افزایش سن ، کاهش و افزایش وزن به طور پیاپی، شیردهی و حتی عامل وراثت در این امر موثر است . افرادی که سایز سینه های آن ها بیشتر از جسه شان است فشار بیشتری به کمر وارد می کند و باعث افتادگی آن می شود. این مشکل که به مرور باعث رنجش فرد می شود راه حل دارد پس با رشد تکنولوژی دیگر نیاز نیست نگران باشید . با روش های مختلف که یک جراح پلاستیک، بهترین آن را برمی گزیند می توانید به آن پایان دهید.

جراحی لیفت سینه

جراحی ماستوپکسی گسترده تر از لیفت سینه است به طوری که می تواند سینه ها را تا حد قابل قبولی زیباتر نماید به طوری که سینه ها فرم گردتری خواهند داشت ، نوک سینه در وسط قرار گرفته و قرینه سینه ها رعایت می شود . به نوعی می توان گفت این جراحی ، سینه ها را در قسمت درست خود قرار می دهد که در تناسب اندام تاثیر زیادی دارد .

لیفت سینه برای افرادی که افتادگی سینه داشته باشند و می خواهند سینه های بزرگتر و گردتری داشته باشند ، کاربرد دارد . حتی ممکن است افرادی سینه های بزرگ داشته باشند اما چون شکل آن کشیده است ، علاقه مند باشند حالت پرتری به خود بگیرد و یا نوک پستان ها در ناحیه پایین سینه قرار گرفته باشد که در این حالت می توان با جراحی ماستوپکسی به رفع این مشکلات اقدام نمود . جراحی ماستوپکسی با روش های مختلفی اعم از برش لنگری ، برش دوناتی و یا برش هلالی صورت می گیرد که بهترین جراح لیفت با بررسی شرایط بیمار بهترین راه حل را انتخاب می کند .

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی با دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص پلاستیک  شماره 02188879877 تماس بگیرید یا به آدرس کانال اینستاگرام مراجعه کنید .

لیفت سینه چه مزایایی دارد؟

این جراحی که در ابتدا باعث می شود بیمار حس راحت تری داشته باشد اما علاوه بر درمانی که در کاهش کمر درد و شانه درد فرد می کاهد، تاثیرات زیادی در زیبایی دارد مانند: گرد شدن سینه ها که در زیبایی خانم ها تاثیر زیادی دارد، بالا آمدن سینه ها و فرم گرفتن آن، متقارن و یک اندازه شدن سینه ها و همین طور هاله سینه کوچک تر می شود. این موارد برای خانم ها آیتم مهمی است که یک انگیزه کافی برای انجام لیفت سینه می باشد.

لیفت سینه چه عملکردی دارد؟

لیفت سینه در اتاق عمل توسط جراح فوق تخصص پلاستیک انجام می شود. این جراحی لازم به بیهوشی دارد و جراح با برش های لازم روی سینه، فرم مناسب سینه را ایجاد می کند. این جراحی نیاز به دقت و تبحر بالا دارد و لازم است در انتخاب جراح خود بررسی لازم را داشته باشید. بعد از انجام جراحی فرد به بخش منتقل می شود و وضعیت وی کنترل می شود و بعد از مرخص شدن نیاز به مراقبت های بعد است که در داشتن نتیجه بهتر کمک می کند.

کاندید مناسب لیفت سینه 

جراحی لیفت سینه یا ماستوپکسی برای فرم دهی سینه به کار می رود و همانطور که ذکر شد سینه ها به دلایل مختلف حالت سفت و زیبای خود را از دست می دهند و حالت افتاده به خود می گیرند . با جراحی لیفت سینه علاوه بر برطرف کردن این موضوع، هاله ی تیره دور نوک سینه نیز کوچک می شود. در مواردی که سایز سینه ها کوپک است و یا بعد از طی نمودن دوره باردرای و شیردهی ، سینه ها نافرم شده اند می توانید پروتز سینه را به همراه لیفت سینه انجام دهید که می تواند سینه ها را تا حد مطلوبی خوش فرم نماید.

برای مشاهده نمونه ای از انجام پروتز سینه می توانید ویدئو زیر را مشاهده نمایید.

حال کاندید مورد نظر برای انجام لیفت سینه چه افرادی هستند؟ خانم هایی که سینه های کوچک و شل دارند و در این مورد نتیجه بهتری دریافت می کنند در مورد سینه های بزرگ و افتاده بهتر است در ابتدا عمل کاهش حجم انجام شود و بعد از آن لیفت شود تا ماندگاری آن دو چندان گردد . افرادی که در مورد انواع جراحی زیبایی آگاهی کامل دارند و واقع بینانه به اندام خود نگاه می کنند بهتر می توانند نتیجه دریافت نمایند.

مدت زمان انجام جراحی لیفت

عمل لیفت تحت بیهوشی کامل انجام می شود و بیمار در طول جراحی دردی احساس نمی کند . زمانی که برای عمل در نظر گرفته می شود از 1.5 تا حدود 4 ساعت است. در این جراحی روش های مختلفی وجود دارد که جراح مطابق با وضعیت بیمار تکنیک مناسب را انتخاب می کند . ولی معمولا از روش برش لنگری استفاده می شود . در این روش فسمت اضافه برداشته شده و نوک سینه در موقعیت جدید قرار می گیرد .

زمان بهبود بعد از جراحی

مراقبت های بعد از لیفت سینه مهم و جدی است . حتما با مشاوره از پزشک خود تمام موارد مراقبتی را جویا شوید . عموما بعد از دو یا سه روز می توانید سرپا شده و تحرک داشته باشید اما تا 10 روز از انجام فعالیت کاری خودداری کنید . این زمان بسته به شرایط شما متفاوت است. حتما در این بازه زمانی از بلند کردن وسایل سنگین و بردن روی سر خود اجتناب نمایید.

نتیج جراحی لیفت سینه

نتیجه ای که این جراحی به همراه دارد به آگاهی شما از انجام جراحی مرتبط است . حتما برای انجام چنین جراحی هایی به نزد فوق تخصص جراح پلاستیک بروید تا جای اسکار در کمترین حد ممکن شود . این دسته از متخصصان با تبحر و دانش در زمینه زیبایی به جراحی می پردازند .

جراحی لیفت سینه چقدر ماندگار است؟

افرادی که جراحی لیفت سینه انجام می دهند به سینه های خوش فرم و گرد خواهند رسید که در فرم و زیبایی اندامشان نقش مهمی ایفا می کند. بعد از جراحی بینی چند هفته کمی تورم و التهاب وجود دارد که بعد از این زمان سینه ها به اندازه مناسب خود می رسند . فرد می تواند نتیجه واقعی خود را ببیند. این نتیجه می تواند تا سال ها ثابت بماند اگر فرد مراقبت های بعد از لیفت سینه را رعایت نماید . البته این مدت زمان در افراد مختلف می تواند نتیجه متفاوت داشته باشد.

خطر جراحی لیفت سینه

شاید شما هم از خطرات جراحی شنیده باشید بله جراحی در هر زمینه ای و با هر دلیلی می تواند خطراتی به دنبال داشته باشد . اما چطور می توان از این خطرات کاست و با اطمینان بیشتر روانه اتاق عمل شد . یکی از راهکار های مهم برای دستیابی به این اطمینان خاطر جستجو و شناخت کامل از جراح مورد نظر است . مسلما جراحی که در طول تجربه کاری خود ده ها بیمار را جراحی نموده، به کار خود تسلط بیشتری خواهد داشت. در نتیجه با انتخاب بهترین جراح لیفت سینه، یک جراحی زیبایی بدون خطر را تجزبه نمایید.

بهترین جراح لیفت سینه

جراحی لیفت سینه همان اندازه که می تواند در زیبایی شما موثر باشد اگر توسط جراح متخصص صورت نگیرد ، باعث آسیب دیدگی شما خواهد شد و ظاهر سینه ها را نامطلوب می نماید به طوری که افراد زیادی بعد از عمل از غیر قرینه بودن و یا بدفرم بودن ظاهر سینه های خود شکایت داشته اند . اگر شما قصد انجام این جراحی را داشته باشید دقت نمایید که این جراحی توسط یک فوق تخصص جراح پلاستیک انجام شود . تجربه و حاذق بودن جراح تضمین کننده نتیجه ایده آل است . با توجه به تاثیر بسزای سینه ها در زیبایی ظاهری خانم ها این موضوع باید جدی گرفته شود و حتما تلاش نمایید از پزشکانی که در انجمن جراحان پلاستیک دارای شناسه پزشکی هستند بهره مند شوید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.5]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دوازده =