انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 تزریق چربی 4 تزریق چربی به صورت
مدت زمان مطالعه 3 دقیقه

تزریق چربی به صورت

مدت زمان مطالعه 3 دقیقه

تزریق چربی به صورت یک روش زیبایی و جوانسازی صورت است که در آن، از چربی بدن خود فرد استفاده میشود. در واقع چربی های انباشته شده و اضافی از سایر قسمت های بدن برداشته شده و پس از انجام فرآیند تصفیه به صورت، منتقل میشود تا حجم و شکل آن را بهبود دهد. این روش به عنوان یک راهکار طبیعی و موثر برای افزایش حجم و شکل صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از چربی خود بدن، نتایج طبیعی‌تر و با زمان بهبودی کوتاه‌تری به دست می‌آید. این روش معمولاً برای افرادی که از حجم یا شکل صورت خود راضی نیستند، مناسب است.

روش های مختلفی برای جوانسازی وجود دارد؛ تزریق چربی در صورت یکی از روش های جوانسازی است. جوانسازی صورت با روش های مختلف توسط دکتر رفیع پرنیا، جراح فوق تخصص پلاستیک و زیبایی انجام می شوند.

تزریق چربی به صورت

مزایای تزریق چربی به صورت

از مزیت های تزریق چربی می توان عدم واکنش بدن به چربی های تزریق شده اشاره کرد. از آنجا که چربی ها از بدن خود شخص تخلیه می شوند سپس به بدن تزریق می گردند بنابراین  بدن حساسیت به آنها نخواهند داشت و احتمال پس زده شدن وجود ندارد.

پس از تزریق چربی شخص نباید فعالیت های سنگین ورزشی داشته باشد و یا به فعالیت های سنگین روزانه بپردازد زیرا با بالا رفتن فشار خون شخص دچار مشکل می شود .

پس از تزریق چربی نباید شخص ناحیه تزریق شده را ماساژ دهد .

پس از تزریق چربی شخص نباید درمعرض آفتاب و نور مستقیم قرار گیرد زیرا تورم های صورت افزایش پیدا می کند .

بهتر است برای کاهش تورم ها در زمان استراحت شخص دو متکا زیر سرش قرار دهد .

نحوه تزریق چربی به صورت

برای انجام تزریق چربی به صورت، ابتدا جمع‌آوری چربی از بخش‌های دیگری از بدن مانند شکم یا ران انجام می‌شود. سپس، چربی جمع‌آوری شده به وسیله یک سوزن نازک و ویژه به صورت تزریق می‌شود. پزشک، چربی را به نقاط مختلفی از صورت تزریق می‌کند تا حجم و شکل مطلوب را به دست آورد. مراقبت‌های پس از عمل نیز شامل استفاده از داروهای ضد التهاب و مصرف لباس‌های فشرده می‌شود تا بهبودی بهتر و سریع‌تری را فراهم کند. این روش به دلیل نیاز به استراحت کمتر و زمان بهبودی کوتاه‌تر، یک راهکار محبوب برای افزایش حجم صورت و از بین بردن خطوط ناشی از لاغر شدن صورت، بدون نیاز به جراحی بزرگ است. به همین دلیل، قبل از انجام هرگونه روش، لازم است که با یک پزشک مجرب مشورت کنید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید و وضعیت خود را ارزیابی کنید.

تزریق چربی به صورت برای چه افرادی مناسب است؟

به طور کلی کاندیدای مناسب برای تزریق چربی به صورت، افراد زیر هستند:

  1. افرادی که از کاهش حجم صورت به دلیل روند پیری یا کاهش وزن رنج می‌برند و می‌خواهند به طریقی طبیعی و غیرجراحی حجم آن را بهبود دهند.
  2. افرادی که از عدم توازن در اندازه اجزای صورت خود ناراضی بوده و می‌خواهند آن را برطرف نمایند. مانند: ایجاد تقارن بین گونه ها.
  3. زنانی که پس از زایمان یا تغییرات هورمونی، حجم و شکل صورت خود را از دست داده‌اند و می‌خواهند به شکل طبیعی آن را بازیابی کنند.
  4. زنانی که می‌خواهند به نتایجی طبیعی و در عین حال زیبا و نتیجه بخش برخوردار شوند.

ناگفته نماند، تشخیص نهایی اینکه استفاده از این روش برای شما مناسب است یا خیر، باید توسط جراح فوق تخصص زیبایی صورت بگیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پانزده =