انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 پروتز 4 پروتز سینه سیلیکونی
مدت زمان مطالعه 4 دقیقه

پروتز سینه سیلیکونی

مدت زمان مطالعه 4 دقیقه

پروتز سینه سیلیکونی یک نوع ایمپلنت است که برای افزایش حجم یا بهبود شکل سینه استفاده می‌شود. این ایمپلنت‌ها از مواد سیلیکونی با کیفیت پزشکی ساخته می‌شوند که از جنس ژل یا پوشش سیلیکونی هستند. پروتز های سیلیکونی به دلیل طراحی آناتومیکی و انعطاف‌پذیری، ظاهر طبیعی‌تری به سینه می‌بخشند. از پروتزهای سیلیکونی برای ترمیم بافت پستان بعد از عمل های درمانی مثل جراحی سرطان سینه و همچنین برای افزایش حجم و اصلاح فرم سینه میتوان استفاده کرد.

پروتزی که امروزه بسیار  مورد استفاده قرار می گیرد پروتز عمدتا از جنس سیلیکون بوده که دارای طراحی منحصر به فردی می باشد و استحکام بالایی دارند. این پروتز ها در دو شکل گرد و اشکی موجود هستند که با بکارگیری نوع گرد آن می توان فرم برجسته ای در سینه ایجاد کرد و نوع اشکی آن حالت طبیعی در سینه ایجاد میکند.

پروتز سینه سیلیکونی

پروتز سینه سیلیکونی چیست؟

جنس خارجی تمام پروتز ها از سیلیکون می باشد که استحکام بالایی دارد. در گذشته برای پر کردن پروتز ها از آب و نمک استریل شده استفاده می شد که به آن ها پروتز های سالینی گفته می شد و امروزه بسیار مورد استفاده قرار نمی گیرد. پروتز های سیلیکونی که داخل آن ها با ژل سیلیکون پرشده است امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که در زمان لمس حالت طبیعی دارد و فرم زیبایی را درسینه ایجاد می کند . بنا بر تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته است پروتز های که از جنس سیلیکون می باشند برای جایگذاری در بافت سینه مناسب تر می باشند .

مزایای پروتزهای سیلیکونی

از پروتز های سیلیکونی برای درمان و رفع مشکلاتی که برای سینه ها ایجاد شده است، از قبیل افتادگی سینه ها، کوچک بودن سایز آن ها و عدم داشتن تقارن استفاده  می شود.

ژل هایی که همانند بافت طبیعی سینه هستند مواد تشکیل دهنده این پروتز ها می باشد. با بکارگیری این نوع پروتز می توان با برجسته سازی سینه ها تناسب زیبایی را در اندام ایجاد کرد. این نوع پروتز ها دارای استحکام بالایی هستند بنابرین نگرانی در رابطه با پارگی پروتز های سیلیکونی وجود ندارد

مزایای پروتز های سیلیکونی سینه این است که میتواند فرم و سایز سینه هایی را که در اثر عوامل مختلفی مانند شیردهی، وزن بالا، زایمان  تدچار تغیرر شده است را اصلاح کند که این امر به زیباسازی آن ها کمک می کند.

از دیگر مزایای پروتز های سینه این است که می توانید قبل از عمل تغییراتی که قرار از  بکارگیری پروتز سینه ایجاد شود را  پیش بینی کنید.  در این راستا می توانید مشاوره ای با بهترین جراح پروتز سینه داشته باشید و طی آن جلسه با توجه به آناتومی بدنتان آنچه که با کارگزاری پروتز سیلیکونی در انتظارتان است را بدانید.

استفاده از پروتز سیلیکونی برای افزایش حجم سینه ها و خوش فرم کردن آن ها باعث می شود تا با پوشیدن هر گونه لباسی خوش اندام دیده شوید و هر نوع لباسی با ظاهر شما مطابق داشته باشد چرا که کوچک بودن سینه ها سبب افتادگی لباس و عدم خوب وایسادن آن می شود.

انتخاب پروتز سینه سیلیکونی مناسب

یکی از مهم ترین کارهایی که در راستای به کارگیری پروتز سیلیکونی باید انجام دهید این است که پروتز سیلیکونی را انتخاب نمایید که از هر لحاظش از جمله، سایز،فرم، و … مناسب شما باشد. چرا که در صورتی که در انتخاب این عوامل دقت نکنید ممکن است بعد از جراحی غیر طبیعی جلوه کند و از میزان رضایت شما کم کند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروتز سینه بهتر است به دکتر رفیع پرنیا مراجعه نمایید.

قیمت پروتز سیلیکونی

 هزینه پروتز های سیلیکونی باتوجه به اینکه جزو کدام برند است متفاوت است. لازم به ذکر است که هزینه جراحی پروتز سینه به عواملی از جمله نوع برند پروتز، مدل درخواستی، دستمزد جراح، هزینه بیهوشی و… متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رستای برند های پروتز سیلیکونی و قیمت پروتز سیلیکونی می توانید با دکتر رفیع پرنیا تماس حاصل فرمایید.

 برخی از خدمات دکتر رفیع پرنیا فوق تخصص جراحی پلاستیک

.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهار =