انتخاب برگه
دکتر پرنیا 4 جراحی زیبایی بدن 4 هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو در سال 1403
مدت زمان مطالعه 4 دقیقه

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو در سال 1403

مدت زمان مطالعه 4 دقیقه

یکی از عمل های بسیار شایع در جراحی های زیبایی، لیپوماتیک است. محبث داغ امروزه که متاسفانه جامعه روز به روز بیشتر درگیر آن می شود، در مورد اضافه وزن و جراحی های لیپوماتیک و لیپوساکشن است که باعث رفع چاقی های موضعی و ایجاد تناسب در بدن می شود. با توجه به استقبال زیادی که از این جراحی زیبایی بعمل امده، یکی از پرتکرارترین سوالاتی که توسط افراد پرسیده می شود، مربوط به هزینه لیپوماتیک و بویژه، هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو ها است. به همین دلیل، ما در این مقاله تمامی عواملی تاثیر گذار در تعیین هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو را عنوان کرده ایم.

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو
هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو

نگاهی به لیپوماتیک شکم و پهلو

لیپوماتیک روشی پیشرفته با کمترین عوارض برای از بین بردن چربی های موضعی است واگر به دنبال کاهش وزن و یا درمان چاقی هستید استفاده از این روش مناسب شما نمی باشد، چرا که این روش فقط برای خارج کردن چربی های انباشته شده و موضعی که با سایر روش ها برطرف نشده اند، کاربرد دارد.
برای مثال اگر تمام بدن شما لاغر و متناسب است اما در ناحیه شکم و پهلو چربی اضافه دارید، توسط لیپوماتیک شکم و پهلو می توانید از شر چربی های اضافه این ناحیه خلاص شوید .همچنین این جراحی با بیهوشی یا بی حسی موضعی انجام میگیرد.

لیپوماتیک شکم مناسب افرادی است که می خواهند بدون هیچ گونه عارضه ای به لاغری سریع برسند و نتایج درمانی لیپوماتیک برگشت پذیر نیستند .

زمان مناسب لیپوماتیک

بهترین زمان انجام لیپوماتیک شکم برای افراد بالای بیست سال می باشد و محدودیت خاصی ندارد و تنها نکته قابل توجه این است که فرد باید تحت نظارت جراح پلاستیک جراحی را انجام دهد تا از بروز عوارض احتمالی پیشگیری شود .

مراقبت های بعد از لیپوماتیک

  • در صورت اینکه پس از جراحی لیپوماتیک پوست شکم شل بود از به طور کامل نشستن بپرهیزید و سعی کنید بخوابید یا اینکه به حالت نیمه نشسته باشید .
  • فرد پس از انجام جراحی لیپوماتیک باید از انجام هر گونه فعالیت روزمره بپرهیزد و استراحت مطلق داشته باشد .
  • از انجام فعالیت های ورزشی و رانندگی تا 24 ساعت خودداری شود .

هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو چگونه محاسبه می شود؟

از جمله مواردی که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو است. هزینه جراحی لیپوماتیک به عوامل مختلفی نظیر میزان چربی بدن و ناحیه تحت درمان بستگی دارد. شرایط بدن هر فرد و همینطور، انتظاری که از نتیجه عمل دارد، با دیگری متفاوت است. بنابراین، جراح فوق تخصص پلاستیک برای هر فرد، از شیوه خاص و منحصر به فردی که برای او مناسب تر است، استفاده می کند. به همین جهت، امکان اعلام یک عدد مشخص بعنوان هزینه قطعی لیپوماتیک شکم و پهلو وجود ندارد. در کل موارد زیر در محاسبه هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو نقش دارند:

  • ویزیت و دستمزد جراح
  • نوع و برند دستگاه لیپوماتیک و سایر تجهیزات مورد استفاده
  • میزان چاقی و چربی های اضافی موجود در ناحیه شکم و پهلو
  • هزینه آزمایش های قبل جراحی
  • هزینه داروها و گن های طبی مخصوص بعد از لیپوماتیک

علاوه بر این موارد در صورتیکه بیمار قصد انجام اقدامات دیگری نظیر ترنسفر چربی به نواحی دیگر مثل باسن یا لیپوماتیک در قسمت های دیگری را نیز داشته باشد، هزینه هرکدام به هزینه لیپوماتیک شکم و پهلوها اضافه خواهد شد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه جراحی لیپوماتیک به جراح پلاستیک مراجعه نمایید یا از طریق شماره تماس های درج شده دروب سایت با مطب تماس بگیرید.

 

عوارض لیپوماتیک

لیپوماتیک شکم و پهلو بدون عارضه می باشد و گاهی اوقات خطر آمبلی شدن رخ می دهد که این عارضه جانبی می باشد و در صورت مراجعه به افراد نامتخصص رخ می دهد . یکی از نکات ویژه و مهم این است که حتما به افراد  فوق تخصص جراح پلاستیک و به بهترین دکتر لیپوماتیک مراجعه نمایید .

در انتخاب بهترین دکتر برای لیپوماتیک شکم و پهلو دقت کنید

ممکن است در اطراف شما افراد بسیاری با تجربه های متفاوت از لیپوماتیک شکم و پهلو باشد. شاید یکی خیلی ناراضی و دیگری بسیار راضی باشد، یکی از دلایل اصلی این تفاوت ها پزشک متخصصی است که این عمل را انجام داده است پس در انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک دقت داشته باشید.زیرا هرجه پزشک متبحرتر باشد بدیهی است که نتیجه بدست آمده هم بسیار بهتر خواهد بود، پس در انتخاب بهترین پزشک لیپوماتیک در منطقه خود بسیار دقت کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 17 میانگین: 3]
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =